لئاندرو - گومز، در تلاش برای گادوین منشا بودن در تبریز

لئاندرو - گومز، در تلاش برای گادوین منشا بودن در تبریز

پایگاه خبری فوتبالی- آیا لئاندرو پریرا و خایمه گومز به زمان طولانی عدم گلزنی خارجی‌ها در دیدار تراکتور و پرسپولیس پایان خواهند داد؟

به گزارش فوتبالی، ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ آخرین روزی است که یک خارجی در قرمزترین بازی لیگ برتر موفق به گلزنی شده است. مسابقه‌ای که پرسپولیس توانست با گل‌های گادوین منشا و کمال کامیابی‌نیا در مقابل تک گل فرزاد حاتمی از سد تراکتور در تبریز بگذرد.

از آن‌روز تا بدین لحظه خارجی‌های مطرح زیادی در هر دو تیم تراکتور و پرسپولیس بازی کرده‌اند ولی در گشودن دروازه رقیب سرخ خود ناکام مانده‌اند. مهاجمانی زهردار چون آنتونی استوکس، لی اروین و یورگن لوکادیا که باوجود انتظار برای انجام این مهم و پایان این مدت زمان طولانی، هرگز موفق به انجام این کار نشدند.

اما آخرین گلزن خارجی تراکتور حتی قبل‌تر از پرسپولیس هم بوده است. لوسیانو ادینیو آخرین خارجی تراکتور است که در دیدار دو تیم در ۱۴ شهریور ۹۳ موفق به باز کردن دروازه سوشا مکانی شد تا تراکتور با نتیجه سه بر یک بر میزبان خود غلبه کند ولی از آن روز تا بدین لحظه هیچ بازیکن خارجی سرخ‌های تبریزی موفق به گشودن دروازه رقیب تهرانی نشده است.

حال دو تیم در حالی باید مقابل یکدیگر قرار بگیرند که دو مهاجم جدید در جمع خود دارند. لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی جدید پرسپولیسی‌هاست که بسیار برای گلزنی بی‌تابی دارد.

هم‌چنین خایمه گومز مهاجم اسپانیایی تراکتور نیز بسیار امیدوار خواهد بود تا در اولین بازی خود با پیراهن تراکتور اولین گل خود را هم به ثمر رساند و احتمالا گومز به خوبی می‌داند در صورت تحقق چنین کاری تا چه اندازه بین تی‌تی‌ها محبوب خواهد بود.

البته که هر دو تیم بازیکنان خارجی دیگری هم دارند که می‌توانند در این بازی گل بزند. در اردوی تراکتور، ریکاردو آلوز و گوستاوو واگنین و صفا هادی قطعا از گلزنی در بازی مقابل پرسپولیس استقبال خواهند کرد و در اردوی پرسپولیس هم گیورگی گولسیانی و وحدت هنانوف هم دوست دارند که نامشان در بین گلزنان این بازی ثبت شود.

1997