لیگ جزیره؛ شکست دوباره آرسنال، بازگشت لیورپول به مسیر برد

لیگ جزیره؛ شکست دوباره آرسنال، بازگشت لیورپول به مسیر برد

وبسایت رسمی برنامه نود - لیورپول 3-0 برد، آرسنال 3-1 باخت.

به گزارش وبسایت نود، هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس، با برگزاری سه دیدار در روز سه شنبه آغاز شد که آرسنال شکست خورد و لیورپول به برتری 3-0 رسید.

آرسنال در این هفته در ولز میهمان سوانزی بود، در این مسابقه توپچی ها در دقیقه 33 روی پاس اوزیل و ضربه مونرئال 1-0 جلو افتادند ولی 60 ثانیه بعد، سم کلوکاس بازی را 1-1 کرد. بازی در نیمه دوم هم گل به همراه داشت. دقیقه 60 مخیتاریان برای اولین بار برای آرسنال راهی زمین شد، اما یک دقیقه بعد از ورود او به زمین، اشتباه بازیکنان آرسنال، آیو را صاحب فرصت خوبی کرد و بازی 2-1 شد. در ادامه آرسنال یکپارچه شکل هجومی گرفت تا بازی را جبران کند ولی این کلوکاس بود که یک بار دیگر گلزنی کرد تا بازی 3-1 شود. با این برد، سوانزی از رده بیستم به هفدهم رسید و آرسنال حالا هشت امتیاز با جایگاه چهارم فاصله دارد.

اما لیورپول بعد از شکست های تلخ در بازی های اخیر خود، به روند برد بازگشت. تیم کلوپ همچون بازی رفت با اقتدار هادرزفیلد را شکست داد. شوت امره جان در دقیقه 26 بازی را 1-0 کرد. پیش از پایان نیمه اول، فرمینو از اشتباه دروازه بان حریف در زاویه بندی نهایت استفاده را برد و بازی را 2-0 کرد. در ادامه بازی، لیورپول مسابقه را کنترل کرد و در دقیقه 78 توسط صلاح از روی نقطه پنالتی به گل سوم رسید تا بازی 3-0 تمام شود.

در دیگر بازی، جدال وستهم و کریستال پالاس برنده نداشت و با تساوی 1-1 پایان یافت.

1878