لیگ جزیره؛ منچستریونایتد خانه مقابل هادرزفیلد پیروز شد

لیگ جزیره؛ منچستریونایتد خانه مقابل هادرزفیلد پیروز شد

وبسایت رسمی برنامه نود - یونایتد با گل های لوکاکو و سانچز مقابل هادرزفیلد پیروز شد.

به گزارش وبسایت نود، هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس، عصر شنبه با برگزاری 5 دیدار پیگیری شد که در مهمترین مسابقه منچستریونایتد 2-0 هادرزفیلد را شکست داد و انتقام بازی دور رفت را گرفت.

منچستریونایتد عصر شنبه در الدترافورد میزبان هادرزفیلد بود که در یک بازی کاملاً برتر نسبت به حریف، 2-0 پیروز شد. در این مسابقه لوکاکو در دقیقه 55 با سانتر ماتا گل اول را زد، سپس در دقیقه 67، سانچز یک پنالتی گرفت، خودش پشت توپ ایستاد، اما ضربه پنالتی را لوزل مهار کرد ولی در برگشت سانچز کار را تمام کرد و بازی 2-0 شد. مورینیو در این مسابقه نسبت به بازی قبل تیمش، 4 تغییر در ترکیب شیاطین سرخ ایجاد کرده بود. یونایتد با این برد 56 امتیازی شد و همچنان دوم است.

در دیگر بازی ها، بورنموث در خانه خود با گل های کینگ و موست 2-1 استوک سیتی را شکست داد، برایتون موفق شد با نتیجه 3-1 از سد وستهم بگذرد. دیدار تیم های لسترسیتی و سوانزی سیتی با تساوی 1-1 پایان یافت. واردی برای میزبان و فرناندز برای سوانزی گلزنی کردند.

ساوتهمپتون هم در جدال حساس قعر جدولی، موفق شد در مقابل وست برومویچ، 3-2 پیروز شود. با این نتیجه، وست بروم به رده آخر رفت و ساوتهمپتون به رده چهاردهم رسید.

1878