یکه‌تازی آرسنال در لیگ برتر انگلیس این بار با خواباندن مچ لیورپول

یکه‌تازی آرسنال در لیگ برتر انگلیس این بار با خواباندن مچ لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - آرسنال همچنان در صدر جدول لیگ برتر انگلیس است و شاگردان میکل آرتتا این بار با پیروزی مقابل لیورپول موفق شدند این جایگاه را به دست بیاورند و بدین ترتیب اوضاع را به نفع خود پیش ببرند.

به گزارش فوتبالی، در هفته دهم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، آرسنال و لیورپول در ورزشگاه امارات شهر لندن به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را آرسنال با نتیجه 3 بر 2 به سود خود به پایان برد و موفق شد هر سه امتیاز این بازی را هم به دست بیاورد.

شاگردان میکل آرتتا به طور کلی در این فصل عملکرد خوبی داشته اند و آن ها هنوز هم این عملکرد خوب را در این فصل ادامه می دهند و این بار در یک بازی جذاب و پر گل مچ تیم یورگن کلوپ را خواباندند.

در این بازی گابریل مارتینلی در دقیقه 1 بازی گل اول را برای آرسنال زد اما لیورپول آن را توسط داروین نونیز در دقیقه 34 جبران کرد. بوکایو ساکا در دقیقه 45 گل دوم آرسنال را به ثمر رساند و توپچی های لندن را پیش انداخت اما باز هم لیورپول موفق شد نتیجه را جبران کند و در دقیقه 53 توسط فیرمینو گلزنی کند.

گل تعیین کننده بازی در دقیقه 76 توسط بوکایو ساکا از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید و بدین ترتیب آرسنال هر سه امتیاز این بازی را به دست آورد.

خلاصه بازی آرسنال و لیورپول

1470