لیگ برتر انگلیس؛ برد هادرزفیلد تاون ده نفره در مقابل وست بروم و شکست نیوکاسل در خانه مقابل بورنموث

لیگ برتر انگلیس؛ برد هادرزفیلد تاون ده نفره در مقابل وست بروم و شکست نیوکاسل در خانه مقابل بورنموث

وبسایت رسمی برنامه نود - هفته یازدهم انگلیس امروز (شنبه) با یک بازی از ساعت 16 و چهار بازی از ساعت 18:30 آغاز شد.

به گزارش وبسایت نود، هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس در حالی آغاز شد که به جز دیدار استوک سیتی و لستر که با تساوی 2-2 خاتمه یافت، دیگر بازی ها با نتیجه 1-0 به پایان رسید.

استوک سیتی و لستر از ساعت 16 به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میزبان به لطف درخشش ژردان شقیری از شکست خانگی فرار کرد. در این دیدار ایبورا و ریاض محرز برای لستر و پتر کروچ و شقیری برای استوک گلزنی کردند. 

دیدار ساوتهمپتون و برنلی با نتیجه 1-0 به سود مهمان به پایان رسید. سم ووکس زننده تنها گل برنلی در این بازی بود. شاگردان سان دایچ با این برد و یک بازی بیشتر هم امتیاز تیم های آرسنال و چلسی شدند. 

در دیگر بازی این هفته نیوکاسل با یک گل از بورنموث بحران زده شکست خورد. استیو کوک مدافع بورنموث در آخرین ثانیه های این بازی توانست گل بورنموث را به ثمر برساند. بورنموث با این برد کمی از قعر جدول فاصله گرفت و با ده امتیاز در رده شانزدهم ایستاد.

تیم های سوانزی و برایتون نیز در مقابل هم صف آرایی کردند که برایتون توانست با گل مورای از سوانزی ولز عبور کند. همچنین هادرزفیلد تاون که در دقیقه پنجاه و هفت، ده نفره شده بود، با گل ونلاپارا وست بروم را شکست داد.

4416