نفتِ جدید در حوالی میانه های جدول

نفتِ جدید در حوالی میانه های جدول

به گزارش" ورزش سه" بعد از انتخاب مالک جدید ، هومن افاضلی قبل از بازی هفته هجدهم با پرسپولیس به عنوان سرمربی تیمی انتخاب شد که تا قبل از آن 5 مربی و دو مالک مختلف را تجربه کرده بود. تیمی بلاتکلیف و با انبوهی از مشکلات مالی که از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شده بود باردیگر تغییر مالکیت  داد و کادر فنی جدیدش در اولین آزمون باید با بهترین تیم حال حاضر ایران مسابقه می داد. افاضلی در دیدار با پرسپولیس یک اتوبوس بزرگ را مقابل دروازه پارک کرد و شاید همین یک امتیاز بود که به قول کاپیتان تیم اعتماد به نفس را به نفت برگرداند.


نفت با افاضلی در هفته نوزدهم تراکتورسازی را با همه ستاره هایش دو بر صفر شکست داد و سپس در هفته بیستم بازی شش امتیازی برابر سیاه جامگان را 4 بر یک برد. نفت در آخرین دیدارش در هفته بیست و یکم در تبریز گسترش فولاد را که یکی از بهترین تیم های نیم فصل دوم است را با نتیجه یک بر یک متوقف کرد.


میانگین  امتیاز


هومن افاضلی در 4 بازی که هدایت نفت را به عهده داشته 8 امتیاز گرفته است و این میانگین 2 امتیاز در هر بازی به حساب می آید. این در حالی است که تا قبل از افاضلی نفت در 17 بازی 3 برد، 4 مساوی و 10 باخت و در نهایت 13 امتیاز گرفته بود که میانگین 0.765 امتیاز برای این تیم محسوب می شود.


میانگین گل زده و خورده


نفت با افاضلی در 4 بازی 7 گل زده که میانگین 1.75 گل در هر بازی برای این تیم به حساب می آید. نفت تا قبل از این 11 گل در 17 بازی به ثمر رسانده بود که میانگین 0.65 گل زده در هر بازی بوده است. نفت با افاضلی در 4 مسابقه 2 گل خورده که میانگین 0.5 گل را برای این تیم رقم زده است. جالب است که نفت قبل از این و تا پایان هفته هفدهم 25 گل خورده بود که میانگین 1.48 گل خورده در هر بازی برای این تیم می شود.


نفت با همین فرمان


اگر نفت تهران و هومن افاضلی بتوانند همین میانگین 2 امتیاز در هر بازی را تا پایان لیگ حفظ کنند در نهایت با کسب 18 امتیاز از 9 بازی به امتیاز 39 خواهد رسید و می تواند رتبه ای در میانه های جدول داشته باشد. جایی در حوالی رتبه های هفتم یا هشتم...!