بازخوانی ماجرای عجیب ۲۵ اردیبهشت 1394 ؛ تاریخی که حال تراکتوری ها را بد می‌کند!

بازخوانی ماجرای عجیب ۲۵ اردیبهشت 1394 ؛ تاریخی که حال تراکتوری ها را بد می‌کند!

پایگاه خبری فوتبالی - تراکتور هیچ‌گاه مثل ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ به کاپ قهرمانی لیگ برتر نزدیک نبوده است؛ روزی که جام با هزار و یک اتفاق در اصفهان بالای سر برده شد!

به گزارش فوتبالی، بر کسی پوشیده نیست که تراکتوری‌ها چقدر با هواداران استقلال و پرسپولیس کری دارند ولی شاید جالب باشد بدانید که برخی از تی‌تی‌ها در فضای مجازی بابت احتمال از دست رفتن قهرمانی سپاهان ابراز رضایت می‌کنند!

این موضوع که ریشه در ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ دارد، همچنان از یاد تراکتوری‌ها نرفته است‌. روزی که هزار و یک اتفاق افتاد تا تراکتورسازیِ آن‌روزها نتواند برای اولین بار جام قهرمانی لیگ برتر را لمس کند.

اشتباهات عجیب و دور از ذهن علیرضا فغانی داور بازی، تصمیم‌های اشتباه تونی اولیویرا در تعویض، بروز رفتاری بی‌تجربه از آندرانیک تیموریان و ضعف مشهود خط دفاع و دروازه تراکتور در کنار بزرگترین اتفاق دیدارکه اعلام دروغ نتیجه بازی همزمان بین سپاهان و سایپا بود مواردی است که بارها و بارها بحث شده و هیچ‌گاه هم جواب قطعی برای چرایی آن‌ها پیدا نشده است.

ماجرایی که به گوش مقامات سیاسی و حتی ریاست وقت جمهور هم رسید ولی درنهایت مشخص نشد که آیا اینترنت قطع بوده؟ آیا کسی عامدانه چنین دروغ دور از انصافی را در ورزشگاه به گوش همه رسانده؟ آیا همه این اتفاقات سناریو بوده یا براساس حوادث فوتبالی رخ داده است؟

سوالاتی که توسط فدراسیون فوتبالِ زمان ریاست علی کفاشیان هیچ‌گاه به درستی پاسخ داده نشد تا با گذشت ۸ سال همچنان تراکتوری‌ها بابت آن روز تلخ ناراحت باشند. روزی که می‌توانست باشکوه‌ترین روز تاریخ تراکتور با فتح جام توسط پیرمرد پرتغالی باشد ولی به سیاه‌ترین جمعه تاریخ برای تراکتور تغییر پیدا کرد.

1997