گزارش روز/ منصوریان بعد از 5 سال باز هم می تواند یقه پرسپولیس را بگیرد؟

گزارش روز/ منصوریان بعد از 5 سال باز هم می تواند یقه پرسپولیس را بگیرد؟

پایگاه خبری فوتبالی- منصوریان شانس این را دارد تا مثل لیگ پانزدهم در مسیر قهرمانی پرسپولیس وقفه ایجاد کرده و حتی مانع آن شود.

به گزارش فوتبالی،پرسپولیس در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر باید در ورزشگاه آزادی مصافی سخت با آلومینیوم اراک داشته باشد و با توجه به وضعیت خود در جدول و فاصله‌ای که با سپاهان در کورس قهرمانی گرفته برای ماندن در حاشیه امنیت نیاز به هر 3 امتیاز این بازی دارد ولی آلومینیوم این روزهای منصوریان تیمی نیست که به راحتی امتیاز بدهد خصوصاً اگر این تیم پرسپولیس باشد که انگیزه‌های سرمربی اراکی‌ها برای کسب برتری مقابل آن دوچندان است.

لیگ پانزدهم بود که پرسپولیس تا پایان هفته بیست و هفتم با اختلاف 3 امتیازی نسبت به استقلال‌های تهران و خوزستان در رتبه نخست جدول قرار داشت و فقط کافی بود از 3 بازی باقی مانده خود 7 امتیاز کسب کند تا بدون توجه به نتایج رقبا جشن قهرمانی بگیرد ولی بازی در هفته بیست و هشتم مقابل نفت تهران مانع از این اتفاق شد.

این نخستین باری نیست که مسیر قهرمانی پرسپولیس در حساس ترین هفته های لیگ به علیرضا منصوریا می رسد، پیش از این سرمربی کنونی اراکی ها در نفت تهران توانسته بود به نوعی مانع از رسیدن قرمزها به جام شود.

نفتی‌ها در آن بازی مقابل 90 هزار هوادار پرسپولیس با دو گل وحید امیری و مجتبی حقدوست قرمزها در شرایطی شکست داد که شاگردان برانکو 5 بازی قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند. 

پرسپولیس 6 امتیاز بعدی را مقابل گسترش فولاد تبریز و راه آهن تهران کسب کرد ولی دیگر فرصت بازگشت به صدر جدول را پیدا نکرد و به نوعی همان شکست بازی با نفت و شاگردان منصوریان قهرمانی فصل پانزدهم را از برانکو و شاگردانش گرفت و با تفاضل گل قهرمانی را به استقلال خوزستان واگذار کرد. تنها یک امتیاز از بازی با نفت در آن فصل می‌توانست پرسپولیس را قهرمان کند.

آلومینیوم اراک با منصوریان هر چند هفته گذشته مقابل گل گهر سیرجان و امیر قلعه نویی شکست خوردند اما به همان اندازه نفت تیم قابل احترام و سخت‌کوشی است که می تواند در ورزشگاه آزادی حریف سرسختی برای یحیی گل محمدی و تیمش باشد.

باید منتظر ماند و دید شاگردان یحیی گل محمدی موفق خواهند شد با عبور از آلومینیوم و علیرضا منصوریان یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شوند یا این علیرضا منصوریان هست که مانند 5 فصل پیش در قهرمانی آنها وقفه ایجاد می کند.

7655