پدیده ای به نام پدیده؛ روزهای خوش مهاجری و تیمش

پدیده ای به نام پدیده؛ روزهای خوش مهاجری و تیمش

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم فوتبال پدیده مشهد نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر را برابر تیم های مدعی این بازیها عملکرد موفقی داشت و برابر این تیمها بدون شکست به کارش پایان داد.

به گزارش وب سایت نود، شاگردان محمدرضا مهاجری در این فصل از رقابت های لیگ برتر برابر تیم های قدرتمند لیگ نتایج بسیار خوبی کسب کرده و برابر آنها شکست ناپذیر بوده است. پدیده مشهد برابر نمایندگان استان های تهران، اصفهان و بوشهر بدون شکست بوده و در بازی با تیم هایی که سابقه قهرمانی در رقابت های لیگ برتر را در کارنامه دارند، بدون باخت بازی را به پایان رسانده اند.

دو گل خورده برابر تیم های تهرانی

پدیده مشهد در پنج بازی خود برابر تیم های تهرانی به سه پیروزی و دو تساوی دست یافت؛ نفت تهران، سایپا و استقلال تهران با شکست مقابل پدیده به کار خود پایان دادند. دو بازی دیگر این تیم هم برابر پیکان و پرسپولیس با نتیجه مساوی تمام شد. از دو گل خورده پدیده برابر تهرانی ها، یک گل از روی نقطه پنالتی وارد دروازه این تیم شده است. 9 گل زده، دو گل خورده و سه کلین شیت که دو بازی آن در ورزشگاه آزادی برابر سرخابی های پایتخت بود، کارنامه خوبی را برای شاگردان مهاجری در نیم فصل اول برابر تیم های پایتخت نشین رقم زده است.

بدون باخت برابر صدرنشین و تیم های زاینده رود

پدیده در سه بازی نیم فصل اول برابر نمایندگان اصفهان و تیم صدرنشین پارس جنوبی جم (در همان هفته ای که به مصاف این تیم رفت) هم بدون شکست بود؛ پیروزی 4 بر صفر برابر سپاهان اصفهان، و دو تساوی برابر تیم های ذوب آهن و پارس جنوبی جم حاصل کار این تیم مشهدی در این سه بازی بود.

بدون باخت برابر تیم های قهرمان لیگ برتر و جام حذفی

در بین تیم هایی که سابقه قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی را داشته و در نیم فصل اول هم به مصاف پدیده مشهد رفتند، هیچ تیمی نتوانست با موفقیت از سد شاگردان مهاجری بگذرد. پدیده مشهد در نیم فصل اول لیگ هفدهم به مصاف 9 تیم قهرمان در مسابقات باشگاهی ایران رفت؛ پرسپولیس، فولاد خوزستان، سایپا، سپاهان اصفهان، استقلال تهران، استقلال خوزستان (با سابقه قهرمانی در لیگ برتر)، ذوب آهن اصفهان، تراکتورسازی و نفت تهران (قهرمانان جام حذفی در سال های گذشته) حریفان پدیده در این 9 بازی بودند که تیم رضا مهاجری در این بازیها بدون شکست بود و به 5 برد و 4 تساوی دست یافتند.

شکست ناپذیر و کوبنده در بازی های خانگی

پدیده مشهد به همراه پیکان و فولاد خوزستان تنها تیم هایی هستند که در لیگ هفدهم هنوز در خانه شکست نخورده اند. شاگردان مهاجری در صورتی که در آخرین دیدار نیم فصل اول برابر گسترش فولاد شکست نخورند، نیم فصل را بدون باخت در خانه به پایان خواهند رساند. دو شکست پدیده مشهد در بازی های خارج از خانه این تیم برابر سپیدرود رشت و صنعت نفت آبادان رقم خورده است. پدیده در بازی های خانگی با اختلاف فاحشی بهترین خط حمله را در اختیار دارد، و همچنین در کل بازی های لیگ هفدهم تا پایان هفته سیزدهم، دارای بهترین خط حمله با 23 گل زده می باشد.

2081