ذوب آهن 2 - پدیده مشهد صفر؛ پایان خوش ذوب آهن با کسب رتبه چهارم

ذوب آهن 2 - پدیده مشهد صفر؛ پایان خوش ذوب آهن با کسب رتبه چهارم

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با پیروزی برابر پدیده مشهد و نیز شکست تیم همشهری مقابل استقلال، در رتبه چهارم جدول پایانی لیگ برتر شانزدهم ایستاد.

به گزارش وب سایت نود، در یکی از بازی های هفته سی ام لیگ برتر، ذوب آهن اصفهان میزبان پدیده مشهد بود و امیدوار بود تا علاوه بر شکست تیم مشهدی، سپاهان تیم همشهری هم در مقابل استقلال تهران امتیاز از دست بدهد. اتفاقات همه بر وفق مراد ذوب آهن بود و این تیم با کسب عنوان چهارمی لیگ برتر، در انتظار قهرمانی تراکتورسازی در جام حذفی می ماند. در ادامه گزارش این بازی را می خوانید:

ذوب آهن اصفهان 2 - پدیده مشهد صفر

مهدی رجب زاده (9- پنالتی) و سیدمحمدرضا حسینی (57)

ذوب آهن اصفهان

رشید مظاهری، مهران درخشان مهر (77- قاسم حدادی فر)، وحید محمدزاده، محمد نژادمهدی، مهدی رجب زاده، احسان پهلوان (68- محمد ستاری)، دانیال اسماعیلی فر، مهدی مهدی پور، محمدرضا حسینی (82- ربیع عطایا)، مرتضی تبریزی و جری بنگستون

سرمربی: سیدمجتبی حسینی

پدیده مشهد

سعید جلالی راد، سید عبداله حسینی رضا ناصحی، یونس شاکری، اکبر ایمانی، محمد علیمردانی، ابولحسن جعفری، میلاد کمندانی، معین عباسیان (40- محسن یوسفی)، حسین زامهران، مرتضی منصوری

سرمربی: رضا مهاجری

شرح بازی

دقیقه 6: سانتر بلند احسان پهلوان روی تیر دورتر به محمد حسینی رسید و این بازیکن با ضربه سر قصد داشت بنگستون را در موقعیت گلزنی قرار دهد اما دروازه بان پدیده مشهد با یک شیرجه خوب این توپ را مهار کرد.

دقیقه 9: پاس بلند پهلوان در فضای پشت مدافعان پدیده به بنگستون رسید اما جلالی راد که برای دفع توپ از دروازه خارج شده بود، روی مهاجم ذوب آهن مرتکب خطا شد و داور به سود ذوب آهن اعلام پنالتی کرد.

گل اول ذوب آهن اصفهان توسط مهدی رجب زاده (پنالتی)

دقیقه 10: مهدی رجب زاده ضربه پنالتی ذوب آهن را به گل اول تیمش تبدیل کرد.

دقیقه 11: محمد حسینی شوت سنگینی را روانه دروازه پدیده مشهد کرد که توپ با برخورد به مدافع تیم مشهدی به کرنر رفت. 

دقیقه 19: محمد حسینی پس از یک فرار سریع از جناح راست، سانتر زیبایی را برای بنگستون ارسال کرد اما این مهاجم که به تنهایی مقابل دروازه پدیده حضور داشت، با یک ضربه پای چپ بسیار کم دقت توپ را با اختلاف زیادی به بیرون زد.

دقیقه 21: شوت سنگین جری بنگستون از فاصله حدود 25 متری را دروازه بان پدیده مشهد در دو ضرب مهار کرد. 

دقیقه 24: پاس بازیکن ذوب آهن برای احسان پهلوان و فرار این بازیکن به درون محوطه جریمه در نهایت با شوت سنگین پای چپ پهلوان همراه شد اما واکنش بسیار زیبای جلالی راد مانع از ورود توپ به دروازه شد و توپ را به کرنر فرستاد. 

دقیقه 38: شوت بسیار سنگین و مهارنشدنی سیدمحمد حسینی در چارچوب دروازه پدیده قرار نگرفت و به اوت رفت.

دقیقه 55: حرکت اشتباه درخشانمهر در محوطه جریمه خودی باعث شد تا توپ در موقعیت تک به تک در اختیار بازیکن پدیده مشهد قرار بگیرد اما خروج به موقع مظاهری مانع از گل شدن این توپ شد و یک فرصت مسلم گلزنی برای پدیده از دست رفت.

گل دوم ذوب آهن اصفهان توسط سیدمحمد حسینی

دقیقه 57: حرکت سیدمحمد حسینی از میانه میدان آغاز شد و در ادامه این بازیکن با حرکت یک و دو با بنگستون، در یک موقعیت عالی گلزنی در محوطه جریمه پدیده قرار گرفت و با یک بغل پا ساده توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

دقیقه 78: محسن یوسفی ضربه آزاد تیم پدیده را از سمت راست به شکل خطرناکی به دروازه ذوب آهن شلیک کرد اما محمدزاده با یک ضربه سر توپ را به کرنر فرستاد تا خطر از روی دروازه تیمش دفع شود. 

2081