سپیدرود رشت 2 - پدیده مشهد یک/ گل نزهتی این بار 3 امتیازی بود

سپیدرود رشت 2 - پدیده مشهد یک/ گل نزهتی این بار 3 امتیازی بود

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم فوتبال سپیدرود رشت بعد از شکست استقلال، روند نتایج خوب خود را از سر گرفت و در هفته دهم لیگ برتر موفق شد تیم پدیده مشهد را شکست دهد. 

به گزارش وب سایت نود، در این بازی که در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار شد، پدیده باز هم توسط محمد قاضی به گل رسید اما در ادامه سپیدرود رشت کنترل بازی را در دست گرفت و موفق شد دو گل به حریف بزند. در ادامه گزارش بازی را می خوانید. 

سپیدرود رشت

سید محمد حسینی، حمید ملکی، سید هادی موسوی، حسین کعبی، امید سام‌کن، میثم فردوسی، حسین ابراهیمی، توحید غلامی، میثم تهی‌دست، عماد میرجوان و پویا نزهتی.سرمربی: علی نظرمحمدیپدیده مشهد

شهاب گردان، عبدالله حسینی، محمدرضا خانزاده، مرتضی منصوری، مهدی مهدی‌خانی، اکبر صادقی، اکبر ایمانی، معین عباسیان، امین قاسمی‌نژاد، محمدرضا خلعتبری و محمد قاضی.سرمربی: محمدرضا مهاجری

دقایق حساس

دقیقه ۹ (گل اول پدیده): تیم پدیده روی ارسال عباسیان و ضربه سر قاضی به گل رسید

دقیقه ۱۴ : سپیدرود صاحب یک ضربه کاشته شد که ضربه غلامی توسط گردان مهار شددقیقه ۲۱ : ضربه سر تهیدست با فاصله کمی به بیرون رفت

دقیقه ۳۲ (گل اول سپیدرود) :تیم سپیدرود روی ارسال غلامی با ضربه هادی موسوی به گل رسید. 

دقیقه 50: مهدی خانی پشت مدافعان سپیدرود با حسینی تک به تک شد که گلر گیلانی ها با خروجی از محوطه جریمه فرصت را از مهاجم پدیده گرفت.

دقیقه 54: حرکت قاضی از سمت چپ و ارسال زیبای او روی تیر تو به صادقی رسید و ضربه این بازیکن از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه 57: امید سام کن اوتی را به صورت بلند به درون محوطه جریمه پرتاب کرد و توپ به نزهتی رسید که این بازیکن با یک ضربه پای چپ توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند. 

دقیقه 72: حرکت خلعتبری درون محوطه جریمه و پاسی که به خانزاده داد و ضربه این بازیکن به تیر دروازه برخورد کرددقیقه 84:  ضربه زمینی مهدی خانی با فاصله کمی از کنار دروازه پدیده به اوت رفت.دقیقه 86: نزهتی پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که بعد از دریبل مدافع مستقیم خود ضربه ای زیبا را روانه دروازه حریف کرد که توپ با اختلاف اندکی به اوت رفت.

پایان بازی

سپیدرود رشت 2 - پدیده مشهد یک

 2081