پدیده مشهد 4 - سپاهان اصفهان صفر؛ پدیده ای به نام پدیده!

پدیده مشهد 4 - سپاهان اصفهان صفر؛ پدیده ای به نام پدیده!

وبسایت رسمی برنامه نود - دیدار تیم های پدیده مشهد و سپاهان اصفهان در شهر مشهد با دومین پیروزی برای تیم های مشهدی همراه بود. 

به گزارش وب سایت نود، در این دیدار پدیده برای دومین بازی متوالی تا قبل از دقیقه سوم بازی به گل رسید تا به پیروزی در این دیدار امیدوار باشند. در ادامه گزارش بازی را می خوانید.

پدیده مشهد 4 - سپاهان اصفهان صفر

ترکیب پدیده:

شهاب گردان،عبدلله حسینی، حسین مرادمند،محمد رضا خانزاده، رضا ناصحی، اکبر صادقی، اکبر ایمانی، معین عباسیان، امین قاسمی نژاد، محمد رضا خلعتبری، محمد قاضی.سرمربی: محمدرضا مهاجری

ترکیب سپاهان:

مهدی صدقیان، ابوالحسن جعفری، رودریگز، عزت الله پورقاز، سعید آقایی، رسول نویدکیا، میلاد سرلک، شاهین ثاقبی، جلال الدین علی محمدی ، مهرداد محمدی و ساسان انصاری.سرمربی: زلاتکو کرانچار

شرح بازی

دقیقه 1: در دقیقه ی 1 بازی ارسال کرنر از سمت راست خط دفاع سپاهان به دیرک اول ارسال شد و پس از اینکه توپ از زیر پای چند بازیکن رد شد به محمد حسین مرادمند رسید و این بازیکن هم با یک بغل پای ساده توپ را وارد دروازه ی تیم سابق خود کرد تا برای دومین فصل پیاپی دروازه ی سپاهان را باز گرده باشد.

دقیقه 25: محمد قاضی موفق به گرفتن توپ از رسول نویدکیا شد و بلافاصله به سمت دروازه شوتزنی کرد که شوت او گل دوم پدیده را ثبت کرد.

دقیقه 40: مهرداد محمدی از پشت محوطه ی جریمه شوتی را به سمت دروازه پدیده زد که توپ در دستان شهاب گردان آرام گرفت.

دقیقه 53: ارسال بازیکنان پدیده از سمت چپ خط دفاعی سپاهان به امین قاسمی نژاد رسید و این بازیکن هم پس از کنترل توپ با یک چرخش به توپ ضربه ی آرامی را زد که توپ در کمال ناباوری به سومین گل پدیده تبدیل شد.

دقیقه 66: ارسال بازیکنان با ضربه سر امین قاسمی نژاد به بیرون رفت. البته توپ روی سر مهاجم پدیده به خوبی فرود نیامد تا این فرصت خوب برای گل چهارم پدیده از بین برود.

دقیقه 76: نفود مهرداد محمدی از سمت چپ خط دفاعی پدیده و ارسال توپ به داخل محوطه توسط مدافعان پدیده برگشت داده شد.

دقیقه 77: نفوذ حسن جعفری از سمت راست تا محوطه جریمه پدیده بی ثمر باقی ماند.

پایان بازی

پدیده 4 - سپاهان اصفهان صفر

برای مشاهده خلاصه بازی پدیده مشهد و سپاهان اصفهان اینجارا کلیک کنید.