چلسی ۰ - ۱ منچسترسیتی؛ گواردیولا سرانجام مچ کونته را خواباند

چلسی ۰ - ۱ منچسترسیتی؛ گواردیولا سرانجام مچ کونته را خواباند

وبسایت رسمی برنامه نود - پپ گواردیولا با کسب نخستین پیروزی خود مقابل تیم کونته سرانجام توانست در استمفوردبریج طعم پیروزی را بچشد. 

به گزارش وبسایت نود، تیم های چلسی و منچسترسیتی از هفته هفتم لیگ برتر در ساعت ۲۰ در استمفوردبریج به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی در نهایت با یک گل به سود منچسترسیتی به پایان رسید تا شاگردان گواردیولا با ۱۹ امتیاز به صدرنشینی خودشان ادامه دهند. چلسی هم با ۱۳ امتیاز به رده چهارم سقوط کرد. 

لحظات حساس بازی

دقیقه ۳: تیم میزبان در همان ابتدای کار روی حرکت خوب کانته صاحب موقعیت خوبی شد اما موراتا نتوانست روی سانتر این بازیکن اثر بگذارد. 

دقیقه ۲۷: سیتی روی یک ضد حمله سریع صاحب موقعیت خوبی شد اما سانتر زمینی استرلینگ به سیلوا در دهانه دروازه نرسید. 

دقیقه ۳۵: ویلیان با تصمیم کونته به جای موراتا مصدوم به بازی آمد. 

دقیقه ۴۵: فرناندینیو روی کرنر ارسالی می توانست گلزنی کند اما کورتوا با یک عکس العمل ضربه سر این بازیکن را دور کرد.

دقیقه ۶۱: چلسی که به سختی می توانست توپ را در اختیار بگیرد روی پاس خوب فابرگاس صاحب موقعیت مناسبی شد اما ادرسون با یک عکس العمل به موقع ضربه هازارد را مهار کرد. 

دقیقه ۶۷: تیم مهمان سرانجام مزد بازی خوبش را گرفت و روی یک کار تیمی زیبا به گل رسید. بازیکنان سیتی با پرس شدید توپ را از بازیکنان چلسی پس گرفتند و دی بروین پس از پاسکاری با ژسوس توانست با یک ضربه تماشایی از پشت محوطه دروازه تیم سابقش را باز کند. 

دقیقه ۷۲: هازارد با تصمیم کونته از بازی خارج شد و جایش را به پدرو داد. 

 دقیقه ۸۴: سیتی تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت اما رودیگر ضربه ژسوس که روی سانتر استرلینگ در موقعیت خوبی صاحب توپ شده بود را از روی خط دروازه بیرون کشید. 

 ویدیو: خلاصه بازی چلسی - منچسترسیتی

 ۲۰۳۱