منچسترسیتی 3-1 وستهم؛ تداوم صدرنشینی سیتیزن‌ها

منچسترسیتی 3-1 وستهم؛ تداوم صدرنشینی سیتیزن‌ها

وبسایت رسمی برنامه نود - منچسترسیتی در روزی که وستهم تعدادی از ستارگان خود از جمله دیمیتری پایت را در اختیار نداشت توانست این تیم را شکست دهد تا به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به چلسی و منچستریونایتد همچنان در صدر باقی بماند.

به گزارش وبسایت نود، تیم های منچسترسیتی و وستهم از ساعت 19:30 در ورزشگاه اتحاد از هفته سوم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند.

ترکیب منچسرسیتی: کابایرو، زابالتا، اوتامندی، استونز، کلیچی، فرناندینیو، دی بروین، سیلوا، استرلینگ، نولیتو، آگوئرو

لحظات حساس بازی

دقیقه 7: منچسترسیتی مطابق انتظار بازی را هجومی آغاز کرد و روی یک حرکت تیمی خوب توسط رحیم استرلینگ به گل دست یافت. سیلوا پس از پاسکاری با استونز با توپ جلو آمد و نولیتو را با یک پاس خوب در موقعیتی مناسب پا به توپ کرد. این بازیکن هم با یک سانتر زیبا توپ را در دهانه دروازه به استرلینگ رساند.

دقیقه 18: فرناندینیو با یک ضربه سر پرقدرت روی ضربه آزاد ارسالی دی بروین توانست گل دوم را هم برای من سیتی بثمر برساند تا خیال گواردیولا در همین ابتدای کار از کسب پیروزی راحت شود.

دقیقه 26: دی بروین این بار ضربه آزاد را به قصد چارچوب ارسال کرد اما ضربه اش با اختلافی اندکی از بالای دروازه بیرون رفت.

دقیقه 34: دی بروین روی حرکت تماشایی سیلوا در موقعیت مناسبی قرار گرفت اما ضربه این بازیکن در چارچوب قرار نداشت.

دقیقه 48: سیتی در همان ابتدای نیمه دوم توسط نولیتو به گل رسید اما داور به درستی این گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد.

دقیقه 58: وستهم در یکی از معدود موقعیت های خودش توانست با ضربه سر آنتونیو روی سانتر ماسواکو دروازه من سیتی را باز کند تا بازیکنان این تیم انگیزه بیشتری برای ادامه بازی بدست آوردند.

دقیقه 59: جان استونز که از ناحیه چشم احساس ناراحتی می کرد تعویض شد و جای خود را به کولاروف داد.

دقیقه 69: تیم میزبان نزدیک بود روی سانتر آگوئرو که پس از برخورد به مدافع وستهم تغییر مسیر داده بود به گل سوم برسد اما دروازه بان وستهم در آخرین لحظه توانست مانع از ورود توپ به دروازه شود.

دقیقه 92: سیلوا که ضربه اش به تیر دروازه برخورد کرد در بازگشت توپ را با پاسی زیبا به استرلینگ رساند تا این بازیکن سومین گل تیمش را بثمر برساند.