وستهم 0 - 4 منچسترسیتی؛ آتش بازی سیتیزن ها با درخشش ژسوس

وستهم 0 - 4 منچسترسیتی؛ آتش بازی سیتیزن ها با درخشش ژسوس

وبسایت رسمی برنامه نود - شاگردان گواردیولا در شب نیمکت نشینی آگوئرو با ارائه نمایشی درخشان موفق شدند در یک بازی یک طرفه با 4 گل در خانه وستهم به پیروزی برسند.

به گزارش وبسایت نود، تیم های وستهم و منچسترسیتی از هفته بیست و سوم یگ برتر در ساعت 23:15 به مصاف یکدیگر رفتند.

وستهم

راندولف، بیرام، رید، فونته، کرسول، اوبیانگ، نوبل، فغولی، لانزینی، آنتونیو، کارول

منچسترسیتی

کابایرو، سانیا، اوتامندی، استونز، کولاروف، توره، استرلینگ، دی بروین، سیلوا، سانه، ژسوس

نیمکت: براوو، زابالتا، فرناندینیو، کمپانی، ناواس، آگوئرو، دلف

لحظات حساس بازی

دقیقه 17 : سیتی بازی را خوب شروع کرد و در همان ابتدای کار روی یک حرکت خوب تیمی به گل رسید. دی بروین روی اشتباه مدافع وستهم صاحب توپ شد و پس از یک پاسکاری سریع با ژسوس تواسنت با یک ضربه بغل پای زیبا دروازه وستهم را باز کند.

دقیقه 21: تیم گواردیولا به حملاتش ادامه داد و خیلی زود به گل دوم خودش هم دست یافت. لروی سانه روی یک حرکت تماشایی از دو بازیکن وستهم در سمت چپ عبور کرد و توپ را در موقعیتی مناسب به سیلوا رساند. این بازیکن هم با یک بغل پا دروازه وستهم را برای بار دوم باز کرد.

دقیقه 32: وستهم می توانست به بازی بازگردد اما این بازیکن که روی یک ضد حمله سریع و با پاس کارول با کابایرو تک به تک شده بود ضربه اش را با بی دقتی به بیرون زد.

دقیقه 39: تیم مهمان به بازی خوب و روان خودش ادامه داد و روی یک ضد حمله سریع به گل سوم رسید. سانه در سمت چپ زمین پا به توپ شد و توپ را در موقعیتی خوب به استرلینگ رساند. این بازیکن هم با از خودگذشتگی توپ را به ژسوس پاس داد این بازیکن نخستین گل خود برای سیتی را بثمر برساند.

دقیقه 50: ژسوس در ابتدای نیمه دوم می توانست گلزنی کند اما تنها چند سانتیمتر با توپ ارسالی زیبای سانه به دهانه دروازه کم آورد و نتوانست دروازه را باز کند.

دقیقه 67: استرلینگ روی پاس تماشایی دی بروین در داخل محوطه صاحب توپ شد اما توسط فونته سرنگون شد تا سیتی صاحب یک ضربه شود. توره این ضربه را به گل تبدیل کرد تا اختلاف به 4 گل برسد.

دقیقه 81: آنتونیو روی پاس زیبای اسنودگرس موفق شد یکی از گل های خورده را جبران کند اما داور این گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد.

این بازی در نهایت با همان 4 گل به سود سیتی به پایان رسید تا شاگردان گواردیولا با 46 امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به لیورپول در رده پنجم جدول قرار بگیرد.

2031