چلسی ۲ - ۱ منچسترسیتی؛ گام بلند آبی های لندن به سوی قهرمانی با دبل تیم گواردیولا

چلسی ۲ - ۱ منچسترسیتی؛ گام بلند آبی های لندن به سوی قهرمانی با دبل تیم گواردیولا

وبسایت رسمی برنامه نود - شاگردان کونته همانند بازی رفت مقابل تیم گواردیولا به پیروزی رسیدند تا شکست مقابل کریستال پالاس را فراموش کنند و به قهرمانی نزدیک تر شوند.

به گزارش وبسایت نود، تیم های چلسی و منچسترسیتی از هفته سی و یکم لیگ برتر از ساعت ۲۳:۳۰ در استمفوردبریج به مصاف یکدیگر رفتند.

لحطات حساس بازی

دقیقه ۱۰: بازی سریع آغاز شد و این تیم میزبان بود که روی غفلت مدافعان حریف به یک گل زودهنگام برسد. آزپیلیکوئتا که جلو کشیده بود هازارد را در داخل محوطه صاحب توپ کرد و ضربه این بازیکن پس از برخورد به کمپانی و تعلل کابایرو وارد دروازه شد.

دقیقه ۲۶: سیتی روی اشتباه مسلم کورتوا موفق شد بازی را به تساوی بکشاند. کورتوا در حالی که فشاری رویش نبود با یک پاس اشتباه سیلوا را صاحب توپ کرد. دروازه بان چلسی ضربه این بازیکن را مهار کرد اما توپ در برگشت به آگوئرو رسید و این بازیکن با بغل پا دروازه خالی را باز کرد.

دقیقه ۲۸: سیتی که از این گل روحیه گرفته بود به حملاتش ادامه داد و روی پاس در عمق تماشایی سیلوا برای سانه می توانست به گل دوم بردس اما کورتوا این بار خوب کار کرد و به موقع توپ را دور کرد.

دقیقه ۳۵: چلسی به دلیل خطای واضح فرناندینیو روی پدرو صاحب ضربه پنالتی شد. کابایرو موفق شد ضربه ضعیف هازارد را مهار کند اما این بازیکن در برگشت توانست دروازه را برای بار دوم باز کند.

دقیقه ۴۶: کونته تصمیم گرفت در بین دو نیمه ماتیچ را به جای زوما به بازی آورد.

دقیقه ۷۵: چلسی یک ضد حمله سریع ترتیب داد اما هازارد که توپ در نهایت به او در پشت محوطه رسید نتوانست از این فرصت استفاده کند و ضربه اش را به بیرون زد.