آرسنال 2 - 2 منچسترسیتی؛ فرار توپچی ها از شکست در نبرد تیم های بی دفاع

آرسنال 2 - 2 منچسترسیتی؛ فرار توپچی ها از شکست در نبرد تیم های بی دفاع

وبسایت رسمی برنامه نود - شاگردان ونگر و گواردیولا در بازی جذاب و پر موقعیت که ضعف دفاعی دو تیم را بار دیگر نشان داد به تساوی رضایت دادند.

به گزارش وبسایت نود، تیم های آرسنال و منچسترسیتی از هفته سی ام لیگ برتر در ساعت 19:30 به مصاف یکدیگر رفتند.

لحظات حساس بازی

دقیقه 4: ولبک با عبور از اوتامندی در موقعیت خوبی قرار گرفت اما از باز کردن دروازه منچسترسیتی باز ماند.

دقیقه 5: تیم مهمان بلافاصله یک حمله سریع را ترتیب داد و روی پاس تماشایی دی بروین پشت مدافعان که لروی سانه را صاحب توپ کرد توانست به یک گل زودهنگام برسد. وینگر آلمانی سیتی از اوسپینا عبور کرد و دروازه خالی را باز کرد.

دقیقه 10: سیتی خیلی زود می توانست به گل دوم خود هم برسد اما شوت زمینی دقیق دی بروین از پشت محوطه به تیر دروازه آرسنال برخورد کرد.

دقیقه 40: آرسنال که در دقایق اخیر بهتر بازی کرده بود روی اشتباه کلیچی و توسط والکات که روی پاس موستافی در موقعیت خوبی قرار گرفت توانست بازی را به تساوی بکشاند.

دقیقه 41: تیم گواردیولا تنها یک دقیقه بعد می توانست دوباره پیش بیفتد اما شوت دی بروین که توسط سانه صاحب توپ شد پس از برخورد با کوشیلنی بار دیگر به تیر دروازه برخورد کرد.

دقیقه 42: سیتی به حملاتش ادامه داد و توانست روی ضعف خط دفاعی آرسنال به گل دوم برسد. کوشیلنی با یک تکل خوب توپ دی بروین را گرفت اما توپ در نهایت به سیلوا رسید و این بازیکن با یک پاس خوب آگوئرو را در داخل محوطه صاحب موقعیت کرد. ستاره آرژانتینی سیتی هم با یک ضربه دقیق دروازه اوسپینا را باز کرد تا تیم گواردیولا با پیروزی به رختکن برود.

دقیقه 45: کوشیلنی به دلیل مصدومیت در بین دو نیمه جای خود را به گابریل داد. گواردیولا هم تصمیم گرفت توره را به جای استرلینگ به بازی آورد.

دقیقه 52: آگوئرو روی سانتر خوب ناواس در دهانه دروازه صاحب توپ شد اما ضربه سرش به بیرون رفت.

دقیقه 53: آرسنال خیلی زود در نیمه دوم توانست بار دیگر بازی را به تساوی بکشاند. موستافی روی کرنر ارسالی اوزیل موفق شد با ضربه سر دروازه کابایرو را باز کند.

دقیقه 66: سیتی روی اشتباه والکات صاحب توپ شد و توسط ناواس ضد حمله سریعی ترتیب داد اما آگوئرو نتوانست سانتر این بازیکن را با ضربه سر وارد دروازه کند.

دقیقه 80: اوزیل روی اشتباه اوتامندی در موقعیت خوبی صاحب توپ شد اما کابایرو با خروج به موقع توانست خطر را دفع کند.

 دقیقه 93: بازیکنان سیتی در آخرین لحظات بازی اعتقاد داشتند مونریال در داخل محوطه خطای هند کرده و باید صاحب ضربه پنالتی شوند اما داور چنین اعتقادی نداشت و دستور به ادامه بازی داد.

در نهایت این بازی با نتیجه تساوی 2-2 به پایان رسید تا آرسنال با 51 امتیاز در رده ششم جدول باقی بماند و منچسترسیتی هم با 58 امتیاز در همان رده چهارم بماند.

ویدیو خلاصه بازی را می توانید اینجا مشاهده کنید

2031