آرسنال ۲ - ۱ منچسترسیتی؛ شاگردان ونگر حریف تیم کونته در فینال شدند

آرسنال ۲ - ۱ منچسترسیتی؛ شاگردان ونگر حریف تیم کونته در فینال شدند

وبسایت رسمی برنامه نود - شاگردان ونگر در یک بازی نزدیک و پر موقعیت توانستند در ۱۲۰ دقیقه از سد تیم گواردیولا بگذرند و به فینال جام حذفی راه یابند. 

به گزارش وبسایت نود، تیم های منچسترسیتی و آرسنال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ در ومبلی به مصاف یکدیگر رفتند.

لحظات حساس بازی

دقیقه ۱۴: ژیرو روی سانتر زیبای چمبرلین می توانست گلزنی کند اما براوو ضربه سر این بازیکن را مهار کرد. 

دقیقه ۲۲: کوشیلنی روی ضربه آزاد ارسالی توانست دروازه براوو را باز کند اما این گل به دلیل آفساید مردود اعلام شد.

دقیقه ۲۳: سیلوا که پس از برخورد با گابریل احساس ناراحتی میکرد جای خودش را به استرلینگ داد تا گواردیولا مجبور به یک تعویض اجباری شود. 

دقیقه ۲۸: آگوئرو پس از تکل چمبرلین تعادلش را در داخل محوطه از دست داد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت. 

دقیقه ۴۰: سیتی روی سانتر سانه و توسط آگوئرو به گل رسید اما داور با اعلام اینکه توپ از زمین خارج شده این گل را مردود اعلام کرد.

دقیقه ۵۰: اوتامندی روی ضربه آزاد ارسالی دی بروین در موقعیت خوبی قرار گرفت اما ضربه سرش با اختلاف اندکی به بیرون رفت. 

دقیقه ۶۲: توره روی پاس اشتباه رمزی صاحب توپ شد و یک ضد حمله سریع را ترتیب داد. توره با یک پاس تماشایی آگوئرو را با پیتر چک تک به تک کرد تا این بازیکن دروازه آرسنال را باز کند.

دقیقه ۷۱: آرسنال خیلی زود موفق شد بازی را به تساوی بکشاند. سانتر زیبای چمبرلین از جلوی مدافعان سیتی گذشت و به مونریال که جلو کشیده بود رسید تا این بازیکن بازی را به تساوی بکشاند. 

دقیقه ۷۹: سیتی پس از این گل جلو کشید و تا آستانه گلزنی هم پیش رفت اما شوت پر قدرت توره از فاصله دور پس از برخورد با نوک انگشتان چک به تیر دروازه آرسنال برخورد کرد. 

دقیقه ۸۱: آرسنال روی یک کار تیمی خوب صاحب فرصت مناسب گلزنی شد اما اوزیل که می توانست با براوو تک به تک شود توپ را از دست داد. 

دقیقه ۸۳: شاگردان گواردیولا بار دیگر تا آستانه زدن گل دوم پیش رفتند اما ضربه سر فرناندینیو روی کرنر ارسالی به تیر دروازه برخورد کرد. 

دقیقه ۱۰۲: آرسنال روی سردرگمی بازیکنان سیتی توانست به گل دوم خودش برسد. مدافعان سیتی ضربه آزاد ارسالی را خوب دور نکردند تا سانچز توسط ولبک صاحب توپ شود و دروازه را باز کند.

دقیقه ۱۱۰: دلف روی یک کار تیمی صاحب موقعیت خوبی شد اما بیرین خودش را جلوی شوت این بازیکن قرار داد تا دروازه تیمش را نجات دهد. 

 دقیقه ۱۱۵: آخرین موقعیت سیتی نصیب دی بروین شد اما شوت زمینی این تیم با فاصله اندکی به بیرون رفت تا شاگردان ونگر در نهایت حریف چلسی در فینال جام حذفی شوند.

۲۰۳۱