امباپه: رویایم قهرمانی اروپا با پاریسن ژرمن است

امباپه: رویایم قهرمانی اروپا با پاریسن ژرمن است

وبسایت رسمی برنامه نود - پاریسن ژرمن امروز به صورت رسمی کیلیان امباپه را معارفه کرد. این بازیکن در مورد کش و قوس ها در این تابستان و انتقالش به تیم فرانسوی صحبت کرد.

به گزارش وبسایت نود، امباپه که برای یک فصل به صورت قرضی از موناکو به پی اس جی پیوسته و بند خرید 180 میلیون یورویی برای وی وجود دارد، در مراسم معارفه خود گفت:

حضور در پاریس برای من خیلی مهم بود چرا که می خواستم به پیشرفت ادامه بدهم. انتقال به پاریسن ژرمن برای من افتخار بزرگی است. یک باشگاهع جاه طلب و جدی.انگیزه زیادی برای شروع کار دارم و می خواهم چیزهای زیادی از هم تیمی هایم یاد بگیرم. در مورد پول و قیمت صحبت نمی کنم. پول انتقال به جیب من نمی رود پس من مسئول صحبت کردن در موردش نیستم. با امری، سرمربی تیم صحبت کردم. او درک بسیار زیادی از فوتبال دارد و با تیم به خوبی هماهنگ شده است. مربی بسیار صادق و صریحی است و به من صراحتا گفت که دوست دارد چه کارهایی درون زمین انجام بدهم. سعی می کنم نسبت به فصل قبل بهتر باشم. با تلاش و سختکوشی برای موفقیت تلاش خواهم کرد و  رویای تیم قطعا قهرمانی چمپیونزلیگ است. شهرت من چیزی را عوض نکرده است و همان اطرافیانی دور و برم هستند که همیشه بوده اند.

الخلیفی، مالک پاریسن ژرمن هم در این مراسم به سوالات خبرنگاران جواب داد و گفت:

مطمئنم که امباپه و پاریسن ژرمن کنار هم برگ های زیبایی را در تاریخ ثبت خواهند کرد. پاریس شهر اوست و پاریسن ژرمن هم تیم قلبش است. همه تیمهای بزرگ کیلیان را می خواستند اما او پی اس جی را انتخاب کرد. پول برای او مهم نبود. نگران بحث بازی جوانمردانه مالی نیستم. ما با احترام به تمامی قوانین و مقررات روی پروژه مان کار می کنیم.

1140