ترسیدن کیلیان امباپه از حرف‌های رئیس پاریسن ژرمن

ترسیدن کیلیان امباپه از حرف‌های رئیس پاریسن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه سوپراستار فرانسوی پاریسن ژرمن اذعان کرد که صحبت‌های ناصر الخلیفی رئیس این باشگاه مبنی بر این که به هیچ عنوان او را به صورت مجانی از دست نخواهیم داد، باعث ترس و اضطراب او شده است. 

به گزارش فوتبالی، علاقه دو طرفه رئال مادرید و کیلیان امباپه دیگر بر هیچ کس پنهان نیست و این بازیکن در آخرین مصاحبه خود اعلام کرده بود که در ماه ژولای، تصمیم خروجش را به مدیران باشگاه گفته بود، اما لئوناردو و الخلیفی، پیشنهادات 160 و 170 میلیون یورویی فلورنتینو پرز را رد کردند تا این مهاجم ملی پوش بیست و دو ساله، یک فصل دیگر نیز در پارک دو پرنس ماندنی شود. البته تنها یک فصل از قرارداد امباپه باقی مانده و او می‌تواند سال آینده به صورت مجانی به سانتیاگو برنابئو برود. ناصر الخلیفی مالک متمول قطری پاریس صراحتا اعلام کرده بود که به هیچ عنوان نمی‌خواهد به صورت رایگان، امباپه را از دست بدهد. 

به نقل از مارکا، امباپه در گفت و گویی با RMC در این باره گفت: "وقتی رئیس باشگاه اینطوری حرف می‌زند، کمی ترسناک است. زمانی که این حرف‌ها را شنیدم، هضم کردن آن‌ها برایم سخت بود و به خودم گفتم حالا چه اتفاقی می‌خواهد رخ دهد؟"

4416