مولر: قهرمانی بوندس لیگا برای ما تکراری نیست؛ خامس رقابت را بیشتر کرده است

مولر: قهرمانی بوندس لیگا برای ما تکراری نیست؛ خامس رقابت را بیشتر کرده است

وبسایت رسمی برنامه نود - توماس مولر از استقبال هواداران چینی بایرن مونیخ به وجد آمده است.

به گزارش وبسایت نود، بایرن مونیخ دومین روز حضور خود در چین را سپری کرد و روز چهارشنبه در اولین بازی دوستانه خود از ساعت 15:30 به وقت ایران با آرسنال دیدار می کند. توماس مولر در کنفرانس قبل از این بازی شرکت کرد و گفت:

آمدن به اینجا و دیدن نحوه استقبال هواداران فوق العاده است. حسی غیر قابل وصف داریم. شیوه استفبال و حمایتی که اینجا شد ما را خوشحال کرد و به همین خاطر باید بهترین بازی خود را انجام دهیم.

مولر درباره پیوستن خامس رودریگز به بایرن مونیخ گفت:

خامس بازیکن بسیار خوبی است و گزینه ای عالی برای هافبک ما به شمار می رود. حضور او رقابت را برای حضور در ترکیب بسیار رقابتی تر می کند. در پایان این سرمربی است که تصمیم می گیرد چه کسی در میدان حضور داشته باشد. همه می خواهند بهترین عملکرد را برای کسب جایگاهی در شان خود داشته باشند.

مولر همچنین در پاسخ به سئوالی درباره قهرمانی مجدد بایرن مونیخ در فصل آتی بوندس لیگا گفت:

برای ما مسئله فقط کسب جام نیست بلکه بهترین تیم بودن هم مهم است. زمانی قهرمان می شوید که هر هفته امتیازات را کسب کنید و در صدر جدول باقی بمانید. اینکه ما در پنج سال اخیر این عنوان را کسب کرده ایم زیاد مهم نیست. نیرو محرک ما این است که ما هر هفته منتظر می مانیم که بایرن مونیخ را مجددا در بالای جدول ببینیم و آن زمان ما خوشحال خواهیم بود و آخر هفته خوبی را سپری می کنیم. این چیزی است که هر روز برای آن کار می کنیم.