توماس مولر و سلطنت در جدول پاس‌ گل‌های بوندس لیگا

توماس مولر و سلطنت در جدول پاس‌ گل‌های بوندس لیگا

خبرگزاری فوتبالی – توماس مولر با درخشش خود در پیراهن بایرن مونیخ باعث شد تا در هفته سی‌ام بوندس‌ لیگا رکورد پاس گل در آلمان را بشکند.
به گزارش فوتبالی، بهترین آمار پاس گل در آلمان مربوط به فصل ۱۵-۲۰۱۴ بود که کورین دی‌بروین برای وولفسبورگ بازی می‌کرد و ۱۹ پاس گل به هم‌تیمی‌هایش داد. این رکورد بعدها با امیل فورسبرگ، بازیکن لایپزیش در فصل ۱۷-۲۰۱۶ به اشتراک گذاشته شد زیرا او هم ۱۹ پاس گل به هم‌تیمی‌هایش داد.
مولر تا قبل از بازی بایرن مونیخ مقابل لورکوزن ۱۸ پاس گل به هم‌تیمی‌هایش داده بود اما در همین بازی یک پاس گل به گورتزکا و یک پاس گل هم به روبرت لواندوفسکی داد تا آمار خود را به ۲۰ پاس گل برساند.
این بازیکن ۳۰ ساله نمی‌تواند هفته آینده آمار خود را بهتر کند زیرا دچار محرومیت شده است اما به طور کلی می‌توان موفقیت او را زیر نظر هانسی فلیک بررسی کرد زیرا از زمانی که فلیک سرمربی بایرن شده، مولر در ۲۲ گل باواریایی‌‌ها تاثیر داشته (۱۵ پاس گل و ۷ پاس گل) که بیشتر از هر بازیکن دیگری است.
درخشش مولر به حدی است که آلفونسو دیویس به سایت بوندس‌ لیگا گفته: به مولر «رئیس» می‌گویم. او به شما پاس گل می‌دهد، گل می‌زند و هر کاری نیاز باشد انجام می‌دهد. او نقشی مهم در تیم دارد و رکوردی بر جای گذاشته که دستاوری عالی به شمار می‌رود.

1101