هاینکس: خامس رودریگز هنوز در حال وفق دادن خود با بوندس لیگا است

هاینکس: خامس رودریگز هنوز در حال وفق دادن خود با بوندس لیگا است

وبسایت رسمی برنامه نود - یوپ هاینکس سرمربی باواریایی ها ضمن تمجید از خامس رودریگز  ستاره کلمبیایی این باشگاه معتقد است که او می تواند بیشتر از این ها در بوندس لیگا بدرخشد.

به گزارش وبسایت نود، رودریگز در تابستان امسال به طور قرضی از رئال مادرید به بایرن مونیخ پیوست و در ده بازی نیز به میدان رفته است. خامس در مصاحبه اخیر خود عنوان کرد که علاقه دارد برای سالیان دراز در آلیانز آرنا بماند و هاینکس می خواهد بهترین عملکرد او را ببیند. 

به نقل از وبسایت fourfourtwo، هاینکس طی کنفرانس خبری قبل از بازی با کلن در این خصوص گفت:

من بارها این موضوع را مطرح کرده ام که یک بازیکن جدید به زمان زیادی برای تطبیق دادن خود نیاز دارد. وقتی شما به باشگاه جدیدی می روید، خیلی از چیز ها نقش مهمی دارد مثل؛ آب و هوا، نوع تغذیه، تیم جدید و دیگر مسائل فوتبالی. خامس در پستی بازی می کند که قبلا در رئال مادرید بازی نکرده است. در آنجا او در نقش وینگر راست و چپ بازی می کرد و از عمق دفاع حریف می آمد اما او فرانک ریبری یا روبن یا یک بازیکن سرعتی نیست. با حضور من او در پست هافبک هجومی در سیستم 4-3-3 بازی می کند و احساس خوبی نیز دارد و چیزی که باعث تعجب مردم می شود این است که او در دویدن خوب است و به دفاع ما کمک شایانی می کند. این نکته مثبتی برای ماست.

او در ادامه نیز گفت:

خامس از گذراندن زمانش با ما لذت می برد. او همیشه با یک لبخند بر صورت به تمرینات می آید و فکر می کنم که در آینده بازیکن بسیار مهمی برای ما محسوب خواهد شد. 

خامس در ده بازی خود در سه گل و دو پاس گل داده است.





4416