مربی سابق پرسپولیس در مس کرمان

مربی سابق پرسپولیس در مس کرمان

دارکو دراژیچ مربی کروات سابق پرسپولیس که روز گذشته برای عقد قرارداد نهایی با مسئولین باشگاه مس کرمان، وارد ایران شده بود، رسما از امروز کار خود را اغاز و به اردوی این تیم در کمپ بروجرد اضافه شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال مس کرمان که در فصل نقل و انتقالات حضوری فعال داشته و توانسته بود با جذب بازیکنان مورد نظر کادرفنی، تیمی مدعی و یکدست را تشکیل دهد، با دارکو به توافق رسید و این مربی نام اشنا به عنوان کمک مربی به کادرفنی تیم مس اضافه شد تا هواداران این تیم نارنجی پوش کویر شدیدا به روزهای اینده امیدوار باشند.

تیم مس کرمان با تمام نفرات خود در بروجرد مراحل امادگی پیش فصل خود را سپری می کند و بدین منظور هر روز سه جلسه تمرین میکند تا با پشت سر گذاشتن مراحل سخت بدنسازی، خود را مهیا بازی های لیگ کند. همچنین از کرمان خبر میرسد که مسئولین باشگاه مس در تماس با مسئولین فدراسیون فوتبال اعتراض شدید خود را مبنی بر تماس افرادی از چند باشگاه لیگ برتری و لیگ یکی با بازیکنان این تیم برای فسخ قرارداد و سپس حضور در تیم های خود ابراز داشته و اعلام کردند تمامی بازیکنان حاضر در اردو با مس قرارداد داشته و در صورت ادامه دادن این افراد،علاوه بر شکایت در مراجع ذی صلاح ،اسامی این افراد برای این کار غیراخلاقی و غیرقانونی اعلام خواهد شد.