مسئولان مس کرمان باید به فکر باشند!

مسئولان مس کرمان باید به فکر باشند!

تیم فوتبال مس کرمان این فصل هم موفق نشد به لیگ برتر صعود کند.​​​​​​​

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال مس کرمان که در سال 88 تحت هدایت پرویز مظلومی به رتبه سوم لیگ دست یافت و سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان نماینده کشورمان را دارد، سومین سال متوالی است که از صعود به لیگ برتر ناکام مانده است.

نارنجی پوشان کرمانی علیرغم هزینه های هنگفت و امکانات خوب و شرایط مساعد موفق نشدند به لیگ برتر فوتبال کشورمان صعود کنند. این در شرایطی است که تیم های صعود کرده و مدعی صعود همگی از امکانات بسیار کمتری نسبت به مس برخوردار هستند، تیم هایی مثل پارس جنوبی جم، سپیدرود رشت، ملوان بندر انزلی و ...

کرمانی ها برای صعود به لیگ برتر از لحاظ امکانات نرم افزاری و سخت افزاری هیچ چیزی کم ندارند و تقریبا از تمامی تیم های حاضر در لیگ دسته اول آزادگان وضعیت خیلی بهتری دارند.

هواداران مس کرمان که همیشه نشان دادند حامی تیم شهر خود هستند دیگر صبرشان لبریز شده و بعد از بازی مس کرمان مقابل نفت مسجد سلیمان به نتیجه تساوی 2 بر 2 رسیدند در ورزشگاه ماندند و علیه امجد مسعود زاده مدیر عامل باشگاه و حاج اسماعیلی معاون ورزشی این باشگاه شعار سر میدادند و خواستار خروجشان از باشگاه شدند.

این خواسته هواداران مس کرمان کاملا به حق است، چرا که هیچ دلیلی برای نتیجه نگرفتن تیم مس کرمان با این امکانات که چیزی از تیمهای لیگ برتری کمتر ندارد، وجود ندارد.

حداقل انتظاری که هواداران از تیمشان دارند حضور در لیگ برتر است که امسال هم خواسته آن ها تحقق نیافت.

به هر حال مسئولان مس کرمان باید جوابگوی شرایط بد این روزهای مس کرمان باشند و هر چه زودتر فکری به حال بیرون رفتن مس از این وضعیت بکنند، چرا که واقعا حیف است در لیگ برتری که اکثر تیم هایش مشکل مالی و سخت افزاری دارند، تیمی با این پتانسیل خوب از راهیابی به لیگ برتر ناکام بماند.