مس کرمان فقط می‌برد

مس کرمان فقط می‌برد

به گزارش "ورزش سه"، مس کرمان در دور رفت بازی ها 11 بازی را با نتیجه مساوی به پایان برد. دو سه باری تماشاگران این تیم بدون تعارف شعار "حیا کن، رها کن" را علیه منصور ابراهیم زاده سر دادند اما باشگاه این بار به پای مربی ایستاد و خواست که مسیر حمایت را تجربه کند. حمایتی که شاید اگر در سال های اخیر از اکبر میثاقیان و وینگو بگوویچ می شد این تیم به لیگ برتر صعود می کرد. 

حمایت مس کرمان از منصور ابراهیم زاده شبیه حمایت ذوب آهن از یحیی گل محمدی در روزهای بحرانی این تیم اصفهانی بود. 

ذوب آهن در روزهایی آنقدر بد نتیجه می گرفت که می شد یحیی گل محمدی را از کار برکنار کرد؛ اما سعید آذری به پای این مربی ایستاد که کمترین دستاورد این حمایت، قهرمانی در جام حذفی و روزهای خوب در لیگ برتر بود. 

نتیجه این حمایت این شد که این روزها مس کرمان فقط می برد و سخت ترین شکست را به استقلال در اهواز تحمیل می کند. مس در دور برگشت فجر، ایرانجوان، نساجی و استقلال اهواز را شکست داده است و تنها در خانه گل گهر به نتیجه مساوی دست یافت. 4 پیروزی و یک تساوی در دور برگشت نشان می دهد که مس کرمان با منصور ابراهیم زاده راه صعود را پیدا کرده است و با ادامه این روند می تواند در هفته های آتی یکی از دو مدعی صعود به لیگ برتر شود. 

حمایت مس کرمان  از منصور ابراهیم زاده می تواند الگوی خوبی شود برای باشگاه هایی که مدام مربی عوض می کنند و متاسفانه تعداد آنها کم هم نیست. 13 تیم در جریان این فصل از بازی ها به دفعات دست به تغییر در کادر فنی تیمشان زده اند که اگر بررسی کنید، می بینید فقط یکی دو جابه جایی جواب داده است.