مس کرمان همچنان گل نمی زند

مس کرمان همچنان گل نمی زند

در ادامه رقابت های لیگ یک، از هفته بیست و دوم ،دو تیم مس کرمان و شاهین شهرداری در پایان نود دقیقه به تساوی صفر بر صفر رسیدند تا روند ناکامی مسی هادر نیم فصل دوم همچنان ادامه داشته باشد.


این درشرایطی است که شاگردان نادر دست نشان در نیم فصل اول خودشان را به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر نشان دادند اما در دوربرگشت هنوزموفق به گلزنی نشده اند.


  مس کرمان با احتساب آخرین دیداراین تیم در دور رفت، 5 بازی است که هنوز درواز هیچ حریفی را باز نکرده است .آخرین باری که این تیم موفق به گلزنی شده برمی گردد  به هفته چهاردهم و  بازی این تیم در مقابل بادران تهران که مهدی تیکدری در دقیقه 88 توانسته بود این تیم را از یک شکست نجات دهد.


البته نادردست نشان  اعتقاد دارد  این مشکل ناشی ازعدم تمرکز مناسب و استرس زیاد مهاجمانش است  که علی رغم به دست آوردن موقعیت های زیاد، نمی توانند این تیم را به گل برسانند.


 بعد ازپایان این دیدارتماشاگران مس کرمان  به همراه بازیکنان این تیم با  ابراز تاسف برای فرزاد حسین خانی کاپیتان متعصبشان که درغم از دست دادن مادر در سوگ نشسته است، صحنه های به یاد ماندنی در ورزشگاه امام علی برجا گذشتند .


 بازیکنان در حالی که به سمت تماشاگران رفته بودند درمقابل آن ها زانو زدند و به نوعی با این کار به این بازیکن کهنه کار تسلیت گفتند.

گفتنی است فرزاد حسین خانی  37 ساله در شرایطی امروز به میدان رفت که شب گذشته مادر خود را از دست داده بود .