مونتلا: هدف میلان رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود

مونتلا: هدف میلان رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود

وبسایت رسمی برنامه نود - وینچنزو مونتلا در مورد اهداف فصل جدید میلان گفته است.

به گزارش وب‌سایت نود، مونتلا، سرمربی باشگاه میلان، معتقد است که هدف این تیم در فصل آینده کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. مونتلا فصل گذشته در اولین حضورش به عنوان مربی میلان ، موفق به کسب سهمیه لیگ اروپا برای این تیم شد. حالا اما میلان امیدوار است بتواند عملکرد بهتری ارائه دهد. مونتلا در این باره گفت:

اشتیاق زیادی دارم. تیم ما در حال رشد بوده و ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه را همراه داریم. انتظار دارم که کار سختی را پیش روی ما باشد، اما نمی‌توانم برای شروع صبر کنم. هنوز کارمان در زمینه ساختن ترکیب تیم پایان نیافته و البته باید در مورد بازیکنانی که جمع ما را ترک می کنند، تصمیماتی مهم بگیریم.

وی ادامه داد:

می خواهیم به لیگ قهرمانان اروپا صعود کنیم و برای رسیدن به این هدف باید از میان تیم هایی مثل ناپولی، رم، آتالانتا، لاتزیو و همچنین اینتر، از دو تیم جلو بزنیم. به طور قطع همه این تیم ها خواهان قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر لیگ خواهند بود. ما باید هدفمند و جاه طلبانه عمل کنیم و مغرور نشویم. بازیکنانی که به خدمت گرفتیم در این راه به ما کمک خواهند کرد. در بازار نقل و انتقالات علاوه بر حال باشگاه، آینده را نیز در نظر گرفتیم.

1405