مونتلا: جوانان آینده میلان را خواهند ساخت

مونتلا: جوانان آینده میلان را خواهند ساخت

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم فوتبال میلان ایتالیا اظهار داشت که بازیکنانی چون رومانیولی، دوناروما، دی شیلیو و نیانگ آینده باشگاه بزرگ میلان را رقم خواهند زد.

به گزارش وب سایت نود، وینچنزو مونتلا سرمربی تیم فوتبال میلان که تا پایان هفته هشتم سری آ توانسته همراه با رم به رده دوم جدول این رقابتها صعود کند.

به نظر می رسد که میلان تا این هفته عملکرد بهتری نسبت به چند فصل گذشته داشته باشد، و به همین علت تلویزیون میلان پیش از دیدار این هفته میلان و یوونتوس مصاحبه ای را با مونتلا انجام داد. مونتلا در این گفتگوی تلویزیونی اظهار داشت:

سعی می کنم اهداف خود را خیلی طولانی تعیین نکنم. مهم ترین چیز برای تیمی مثل میلان اینست که بازی به بازی رشد و پیشرفت داشته باشد. تیم ما در حال پیشرفت است و از این بابت بسیار خوشحالم.

مونتلا در مورد شایعات مربوط به انتقال رومانیولی و دوناروما به چلسی هم گفت:

آنها قبلاً هم این مسئله را اثبات کرده اند که نسبت به تیم تعصب خاصی دارند. در فوتبال شنیدن این شایعات امری بسیار طبیعی است. مثلاً از همان روز نخست همین شایعات در مورد دی شیلیو وجود داشت. او حس تعلق خاطر عجیبی نسبت به میلان دارد و بازیکن عالی برای تیم است.

مونتلا در پاسخ به خبرنگاری که نیانگ را بازیکن مهمی در ترکیب میلان خوانده بود هم اینگونه پاسخ داد:

نیانگ بازیکن بسیار جوانی است که می تواند در بسیاری از جنبه های بازی پیشرفت کند، اما خود او هم می داند که می تواند به یک قهرمان تبدیل شود. او باید بیش از این گلزنی کند و باید در نبردهای هوایی هم بیش از این پیشرفت داشته باشد. همه این تجربه ها به بازیکنان کمک می کند تا پیشرفت کنند. برای مثال، تجربه سال گذشته کمک بسیار بزرگی به من کرد و من درس های زیادی از این تجربیات گرفتم.

بازیکن سابق رم در مورد سایر بازیکنان تیمش هم اینگونه گفت:

کارلوس باکا به خوبی در ترکیب تیم جا افتاده و گل های خوبی برای ما زده است. از تلاش و مشارکت او در بازی بسیار تشکر می کنم. جیانلوکا لاپادولا هم در برابر کیه وو بسیار عالی کار کرد. او تا کنون گلی را برای ما به ثمر نرسانده اما عملکرد خوبی در این بازی داشت و بسیار عالی کار کرد. بالاخره نوبت او هم خواهد رسید تا بتواند خود را اثبات کند.

مونتلا صحبت هایش را اینگونه به پایان برد:

لوکاتلی در بازی برابر کیه وو بسیار عالی بود. او بازیکن جوانی است و در این هفته از او خواستم که به میدان برود و خیلی هم خوب بازی کرد. او آنقدر باهوش بود که پس از دریافت کارت زرد، کاری نکرد که تیمش را دچار مشکل کند. این تازه  شروع کار ماست و ما باید با این همه بازیکن جوانی که داریم بتوانیم پیشرفت کنیم. با گذر زمان بدون شک میلان قوی تر از قبل خواهد شد.