وینچنزو مونتلا: تا آخرین لحظه برای جایگاهم در میلان می جنگم

وینچنزو مونتلا: تا آخرین لحظه برای جایگاهم در میلان می جنگم

وبسایت رسمی برنامه نود - وینچنزو مونتلا سرمربی آث میلان تاکید کرد که آماده جنگیدن است و شایعات مبنی سرمربیگری گتوزو به جای او را تکذیب کرد.

به گزارش وبسایت نود، مونتلا به همراه میلان در هفته های گذشته نتایج خوبی را کسب نکرده و مورد هجوم انتقادات شدید خبرنگاران هواداران قرار گرفته است. 

به نقل از fourfourtwo، در روز های گذشته اخباری مبنی بر سرمربیگری گتوزو به جای مونتلا به گوش می رسید و به دلیل تساوی میلان در روز پنج شنبه مقابل آ اک آتن، این شایعات قوت گرفتند. رسانه های ایتالیایی تاکید کردند که بازی مقابل ساسولو آخرین فرصت وینچنزو مونتلا خواهد بود.

مونتلا نیز طی کنفرانس خبری پیش از بازی با ساسولو در این خصوص گفت:

بازیکنان شوق و اشتیاق زیادی برای پیشرفت و کار کردن دارند. هیئت مدیره باشگاه نیز از من حمایت می کنند. این تیم پتانسیل بالایی دارد. من در مورد آینده فکر نمی کنم، من اطمینان داردم که می توانم این تیم را رهبری و هدایت کنم. 

او در ادامه نیز گفت:

من از شایعات خسته نمی شوم. من جنگجو هستم و فقط به میلان فکر می کنم. فراز و نشیب های زیادی در فوتبال هستند و من به خوبی از این موضوع آگاهم. آمار و ارقام زیاد به نفع ما نیست، اما فکر می کنم که با یک برد شیرین می توانیم به سمت رتبه چهارم جدول خیز برداریم. 

میلان در حال حاضر با شانزده امتیاز در رده هشتم جدول سری آ قرار دارد و فاصله اش با تیم چهارم دوازده امتیاز است.