پیش بازی آث میلان - کروتونه؛ میلان در پی ادامه روند پیروزی‌ها

پیش بازی آث میلان - کروتونه؛ میلان در پی ادامه روند پیروزی‌ها

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم آث میلان و کروتونه در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که میلان با 15 امتیاز در رده سوم جدول و کروتونه با تنها 6 امتیاز در رده نوزدهم سری آ قرار دارند.

به گزارش وبسایت نود، آث میلان که با هدایت وینچنزو مونتلا روزهای خوبی را سپری می‌کند، برای حفظ اختلاف خود با صدر جدول نیاز مبرم به پیروزی در این دیدار دارد، از سوی مقابل کروتونه نیز برای رهایی از وضعیت سخت انتهای جدول برای پیروزی پا به این دیدار خواهد گذاشت. میلان آخرین بازی خود را مقابل امپولی با نتیجه پر گل 4-1 با برد پشت سر گذاشته است و روزهای خوبی را سپری می‌کند اما کروتونه که در آخرین دیدار خود مقابل سامپدوریا به تساوی 1-1 رسیده است به فکر بهبود وضع خود در جدول رده بندی خواهد بود. دو تیم تنها یکبار با یکدیگر دیدار داشته اند که آن هم مربوط به دیدار دسامبر سال 2015 می‌شود، دیداری که میلانی‌ها در وقت‌های اضافه موفق شدند برابر حریف خود به پیروزی 3-1 دست یابند تا تنها رویارویی این دو تیم با برتری روسونری‌ها به پایان برسد.

مونتلا در این دیدار ماتیاس فرناندز، مونتولیوو، کالابریا و بوناونتورا را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و شرایط کارلوس باکا نیز نا مشخص است، این بازیکن کلمبیایی از بند مصدومیت رهایی یافته است اما به نظر می‌رسد هنوز شرایط لازیم برای حضور در میادین را نخواهد داشت. باکا هفته گذشته در حالی که میلان مقابل امپولی به میدان رفته بود، در ورزشگاه سانچز پیسخوان دیده شد تا بار دیگر شایعات متعددی پیرامون این بازیکن کلمبیایی به گوش برسد، به نظر می‌رسد او به فکر خروج از میلان در پنجره نقل و انتقالات زمستانی خواهد بود. از سوی مقابل کروتونه نیز نمی‌تواند از مسباح، تونف و کلایتون به دلیل مصدومیت استفاده کند.

دوناروما، لاپادولا و سوسو با نمایش‌های خیره کننده خود در بازی‌های گذشته میلان باعث شده اند تا پیش از شروع هفته پانزدهم اختلاف میلان با صدر جدول تنها 4 امتیاز باشد. به نظر می‌رسد مونتلا برای ادامه روند رو به رشد میلان روی بازیکنان جوان خود حساب ویژه ای باز کرده است.

ترکیب احتمالی دو تیم:

نکات آماری مرتبط با این دیدار:

کروتونه در 6 دیدار از 7 دیدار خارج از خانه اخیر خود موفق به پیروزی نشده است. همچنین دروازه این تیم در 5 دیدار از 6 دیدار آخر خود حداقل دوبار باز شده است.

میلان در 10 دیدار از 11 دیدار آخر خود در سری آ شکست نخورده است.

کروتونه در دیدارهای خارج از خانه خود در فصل جاری تنها یک امتیاز کسب کرده است.

کروتونه در این فصل از رقابت‌های سری آ تنها 4 بار به گل رسیده است تا بدترین خط حمله را به خود اختصاص دهد.

سوسو با 6 پاس گلی که ارسال کرده است، بهترین آمار را از این حیث به نام خود ثبت کرده است. وی همچنین در 7 گل آخر میلان تاثیر مستقیم داشته است.

پیش بینی وبسایت WhoScored:

1899