مونتلا: میلان باید در اروپا حاضر باشد

مونتلا: میلان باید در اروپا حاضر باشد

وبسایت رسمی برنامه نود - مونتلا در مورد دیدار تیمش با جنوا صحبت کرده است.

به گزارش وبسایت نود، روسونری بعد از ییروزی ارزشمند در دیدار مقابل یوونتوس که این تیم را 19 امتیازی کرد، سه شنبه باید به مصاف جنوا برود، مونتلا در مورد رویارویی با این حریف و همچنین شرایط میلان در فصل جاری گفته است:

شرایط دو تیم متفاوت است، اما بازی سختی پیش رو داریم، چه از لحاظ تاکتیکی و چه از منظر ذهنی. اگر خوب آماده مسابقه نباشیم، با مشکل روبرو خواهیم شد. بسیار اهمیت دارد که با انرژی بازیابی شده در این دیدار حاضر باشیم و این انرژی در کنار مسائل تاکتیکی قرار گیرد تا تیم به نتیجه برسد.

پیروزی مقابل یوونتوس بسیار مهم بود و باعث ایجاد حس شایستگی درونی در تیم و بازیکنان شد، بازیکنان دفاعی کارشان را به خوبی انجام دادند و سازماندهی دفاعی خیلی خوبی نشان دادیم. شرایط دفاعی تیم در حال بهبود یافتن است، در واقع دفاع را از حمله آغاز می کنیم.

ما ضد یوونتوس نیستم، نباید این طور فکر کنیم. یوونتوس این فصل هم یک تیم شکست ناپذیر و قوی است. ما باید به اروپا فکر کنیم، میلان باید بار دیگر به اروپا بازگردد، نباید فقط برای یک شب به صدر جدول فکر کنیم.

اگر امکانش باشد قصد دارم در بازی مقابل جنوا، یک تغییر در ترکیب تیم ایجاد کنم. شرایط لوکاتلی خوب است و با انرژی در تمرینات حاضر شده است.

در مورد گل پیانیچ باید بگویم که؛ در بازی مقابل سمپدوریا، یک پنالتی واضح روی بوناونتورا اعلام نشد. در بازی مقابل فیورنتینا، خطا روی آدریانو، بیرون از محوطه جریمه اتفاق افتاد. تمام این حوادث نشان می دهند که کار داوران چقدر سخت است. بعضی مواقع تصمیمات آن ها به سود تیم است و بعضی موارد، به ضرر تیم است. گل یوونتوس می توانست با کمک تصاویر ویدیویی، به درستی مورد قضاوت قرار گیرد. من طرفدار استفاده از  این تکنولوژی هستم.

2021