مونتلا: میلان بازی های اروپایی را احساس می‌کند

مونتلا: میلان بازی های اروپایی را احساس می‌کند

وبسایت رسمی برنامه نود - وینچنزو مونتلا پس از پیروزی مقابل کیه وو، از حس کردن هوای بازی‌های اروپایی صحبت کرده است.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از فوتبال ایتالیا، میلان یکشنبه‌شب مقابل کیه وو با حساب 3-1 به پیروزی رسید. پس از این دیدار، مونتلا به خبرنگاران گفت:

شروع کیه وو در این بازی خوب بود و ما بازی شناوری نداشتیم که این موضوع باعث ناراحتی من بود. به نظرم در نیمه دوم، به‌اندازه کافی خوب بودیم تا شایسته پیروزی باشیم. این یک پیروزی خوب، مقابل تیم خوب کیه وو بود که برای ما مشکل‌ساز شد.

من حس و حال بازی‌های اروپایی را لمس می‌کنم. هفته آینده مقابل یوونتوس بازی خواهیم کرد که یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های اروپاست. این دیدار را به‌عنوان نبردی برای اسکودتو نخواهم دید. میلان برای مدت طولانی در بازی‌های اروپایی غایب بوده است و حالا با این نتایج، اعتمادبه‌نفس به بازیکنان تیم بازگشته است.

درحالی‌که مونتولیوو به خاطر مصدومیت، 6 ماه از میادین به دور خواهد بود، لوکاتلی 18 ساله به‌عنوان بازی‌ساز در این بازی ایفای نقش کرد. مونتلا در مورد او ادامه داد:

او عملکرد خوبی داشت اما باید کمی شجاع‌تر بازی کند. درکل عملکردی هوشمندانه داشت و برای تیم یک بازیکن مهم محسوب می‌شود.

وی درنهایت در مورد عملکرد نیانگ و لاپادولا، مهاجمان تیمش گفت:

لاپادولا بازی خوبی داشت اما در نیمه اول حمایت کافی از او صورت نگرفت. او خیلی به تیم کمک کرد و من بابت او خوشحالم. نیانگ به‌جز صحنه گل هم بازی خیلی خوبی داشت و کم‌کم می‌توانید نشانه‌های رشد و بلوغ را در بازی او ببینید.

گفتنی است شاگردان مونتلا در حال حاضر با کسب 16 امتیاز در جایگاه سوم سری آ قرار دارد.

1405