منچستریونایتد 1-1 سوانزی؛ تساوی تلخ در خانه با اضافه شدن دو مصدوم دیگر

منچستریونایتد 1-1 سوانزی؛ تساوی تلخ در خانه با اضافه شدن دو مصدوم دیگر

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستریونایتد در خانه مقابل سوانزی متوقف شد.

به گزارش وبسایت نود، منچستریونایتد در مقابل سوانزی هم در خانه متوقف شد تا شانس هایش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا از طریق لیگ برتر، کمتر از قبل شود. این در حالی است که اریک بایی و شاو هم در این بازی مصدوم شدند تا لیست مصدومان شیاطین سرخ بلندبالاتر از قبل شود.

در اولین بازی روز یکشنبه از هفته سی و پنجم لیگ جزیره، منچستریونایتد در خانه خود پذیرای سوانزی قعرنشین بود. دو تیم با این ترکیب به مصاف هم رفتند:

منچستریونایتد

ده خیا، اریک بایی، بلیند، یانگ، شاو، رونی، مارسیال، لینگارد، کریک، هررا، رشفورد

نیمکت: رومرو، دارمیان، تونزیبی، ماتا، مخیتاریان، والنسیا، مک تومینی

سوانزی

فابیانسکی، ماوسن، ناتن، فرناندز، کینگزلی، کی، بریتون، کارول، آیو، یورنته، سیگوردسون

نیمکت: نوردفلت، آمات، اولسن، فر، مونترو، کورک، باستون

سوانزی بازی را بهتر شروع کرد و توانست در دقایق ابتدایی موقعیت های بیشتری روی دروازه منچستریونایتد خلق کند، یونایتد که بازی های فشرده ای را در هفته های اخیر داشته، به نظر می آمد انرژی کافی را برای جنگیدن در مقابل تیم سوانزی ندارد.

اولین اتفاق بد برای یونایتد مصدومیت شاو در دقیقه هفتم بازی بود، یونایتد که لیست طولانی ای از مصدومین دارد، شاو را در همان ابتدای مسابقه از دست داد تا والنسیا جایگزین وی شود.

سوانزی در همان 15 دقیقه ابتدایی دو فرصت خوب گلزنی بدست آورد که تلاش آیو و سپس یورنته بی نتیجه ماند و ده خیا واکنش خوبی روی دو فرصت حریف نشان داد. اما در دقیقه 17 بالاخره اولین فرصت نصیب یونایتد شد، پاس بلند مارسیال به لینگارد رسید اما این بازیکن نتوانست از این فرصت خوب بهره ببرد.

اما همچنان سوانزی میل بیشتری برای حمله کردن از خود نشان می داد و طی دو نوبت بازیکنان میهمان ده خیا را مجبور به انجام واکنش کردند. در 15 دقیقه پایان نیمه اول بالاخره یونایتد به خودش آمد و بازی بهتری را به نمایش گذاشت. دقیقه 31 حرکت خوب مارسیال با ضربه بغل پای وی همراه شد که توپ توسط فابیانسکی مهار شد.

دقیقه 34 باز ده خیا بود که دروازه یونایتد را نجات داد، ضربه خوب آیو با سیو بهتر دروازه بان اسپانیایی شیاطین سرخ همراه شد تا بازی همچنان مساوی بماند. اما سرانجام در آخرین لحظات بازی در نیمه اول، رشفورد توانست زهر خودش را به حریف بریزد.

دقیقه 2+45: در دومین دقیقه از وقت های اضافه بازی در نیمه اول، رشفورد به درون محوطه جریمه نفوذ کرد، مهاجم یونایتد با دروازه بان حریف برخورد داشت و داور این صحنه مشکوک را پنالتی اعلام کرد. رونی پشت توپ ایستاد و موفق شد بازی را 1-0 کند تا شیاطین سرخ در نیمه اول برنده به رختکن بروند.

با شروع نیمه دوم یونایتد بازی خوبش را ادامه داد تا بتواند به گل دوم برسد، دقیقه 49 فرصتی ایده آل نصیب رونی شد، پاس در عرض هررا، با ضربه رونی همراه شد اما شوت این بازیکن با برخورد به مارسیال منحرف شد و به گل تبدیل نشد. چند دقیقه بعد مارسیال دروازه حریف را تهدید کرد، ستاره فرانسوی یونایتد با یک ضربه از پشت محوطه جریمه دروازه حریف را هدف گرفت که فابیانسکی باز هم واکنش خوبی نشان داد.

اما اتفاق بد نیمه دوم برای یونایتد، مصدومیت بایی در دقیقه 60 بود، مدافع آماده شیاطین سرخ در برخورد با یورنته مصدوم شد تا او هم زمین بازی را ترک کند، دارمیان به جای بایی به زمین بازی رفت. با مصدومیت بایی، لیست مصدومان شیاطین سرخ به هشت نفر رسید. این در حالی است که از این هشت نفر، 4 بازیکن مدافع میانی هستند و تیم مورینیو اکنون با بحران سختی در خط دفاع مواجه شده است.

با این وجود، ناکامی یونایتد در این بازی ادامه داشت، به جز مصدومیت دو مدافع، یونایتد در دقیقه 78 گل تساوی را هم دریافت کرد تا دو امتیاز حساس را در خانه از دست بدهد.

دقیقه 78: رونی پشت محوطه مرتکب خطا شد، سیگوردسون با ضربه ای دیدنی موفق شد دروازه ده خیا را باز کند تا بازی 1-1 شود. به این ترتیب سیگوردسون در هر سه بازی اخیری که در لیگ برتر مقابل یونایتد بازی کرده، موفق به گلزنی شده است.

در ادامه یونایتد اگرچه تلاش کرد گل خورده را جبران کند ولی در رسیدن به دروازه حریف ناکام ماند، در آن سمت یورنته هم فرصت مناسبی برای گلزنی داشت که آن را از دست داد. 

به این ترتیب شیاطین سرخ دو امتیاز دیگر را در خانه از دست دادند تا شانس های این تیم برای کسب سهمیه کمتر از قبل شود. یونایتد با این تساوی، با 34 بازی 65 امتیازی شد و در رده پنجم ماند. سوانزی هم با 32 امتیاز همچنان هجدهم است.

ضمن این که منچستریونایتد با تساوی در این مسابقه، به رکورد ۲۵ مسابقه بدون شکست رسید که بهترین رکورد بازی های بدون باخت برای شیاطین سرخ در لیگ جزیره محسوب می شود. یونایت در فصل ۲۰۱۰-۲۰۱۱ به رکورد ۲۴ بازی متوالی بدون باخت رسید که در مقابل وولوز این رکورد شکسته شد. یونایتد آخرین بار در این فصل در ۲۳ اکتبر در بازی مقابل چلسی شکست خورد، از آن مسابقه، یونایتد در 25 بازی لیگ برتری، ۱۳ بار پیروز شده و 12 بار به تساوی رسیده است.

دانلود خلاصه بازی منچستریونایتد 1-1 سوانزی

1878