پیش بازی منچستریونایتد - سوانزی؛ کار سخت شیاطین سرخ با هشت غایب

پیش بازی منچستریونایتد - سوانزی؛ کار سخت شیاطین سرخ با هشت غایب

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستریونایتد با هشت غایب به مصاف سوانزی می رود.

به گزارش وبسایت نود، در هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد یکشنبه میزبان سوانزی است، شیاطین سرخ اکنون با 33 بازی 64 امتیاز دارند و در رده پنجم حضور دارند و به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان هستند، سوانزی هم با 34 بازی و 31 امتیاز، هجدهم است و برای فرار از سقوط تلاش می کند. امتیازات این مسابقه برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد.

منچستریونایتد در حالی یکشنبه به مصاف سوانزی می رود که پنج شنبه در جدالی سخت مقابل منچسترسیتی در اتحاد به تساوی 0-0 رسید، تیم مورینیو پنج شنبه پیش رو نیز در لیگ اروپا مقابل سلتاویگو به میدان خواهند رفت. شیاطین سرخ در 6 بازی گذشته شان در لیگ برتر، سه برد و سه تساوی را کسب کرده اند. یونایتد در این شش مسابقه پنج کلین شیت داشته و فقط یک گل خورده است. در واقع تیم مورینیو از ابتدای سال 2017 میلادی، شرایط خیلی خوبی در خط دفاع داشته و با وجود مصدومیت های فراوان در فاز دفاعی، از ابتدای سال 2017 در لیگ برتر، فقط 5 گل دریافت کرده است. یونایتد در 4 مسابقه قبلی خود در لیگ برتر، هفت گل زده، گلی دریافت نکرده و سه برد را کسب کرده است.

در آن سمت، سوانزی بعد از چند هفته ناکامی، هفته گذشته مقابل استوک به پیروزی 2-0 رسید تا همچنان امیدوارانه لیگ را دنبال کند. تیم کلمنت در شش بازی قبلی خود در لیگ برتر، 4 بار شکست خورده و یک بار هم به تساوی رسیده است. آن ها در این شش هفته فقط سه گل زده اند. تیم ولزی لیگ برتر در این فصل از لیگ جزیره، 68 گل خورده و در جدول رده بندی بازی های خارج از خانه، در رده شانزدهم ایستاده است.

در شش جدال رودرروی اخیر دو تیم، هر تیم سه بار برنده شده است، در این شش مسابقه منچستریونایتد 10 گل زده و هشت گل دریافت کرده است. بازی رفت دو تیم در این فصل از لیگ جزیره، با پیروزی 3-1 شیاطین سرخ پایان یافت، بازی فصل گذشته دو تیم هم در الدترافورد با پیروزی 2-1 منچستریونایتد پایان یافت، پیش از آن برد، سوانزی موفق شده بود سه بازی متوالی در لیگ برتر، شیاطین سرخ را با نتیجه 2-1 شکست دهد.

منچستریونایتد در این بازی زلاتان، روخو، اسمالینگ، جونز، ماتا، پوگبا و فوزو منسا را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. فلینی هم به دلیل اخراج شدن در بازی قبلی، اولین جلسه محرومیتش را پشت سر می گذارد.

در آن سمت، راتلج، آنخل رانخل و دایر مصدومین قطعی سوانزی هستند ولی این تیم امیدوار است کورک، اولسن و لروی فر به بازی با یونایتد برسند.

ترکیب احتمالی دو تیم

آمار و اطلاعات مسابقه؛

بعد از سه شکست پیاپی در لیگ برتر مقابل سوانزی، یونایتد هر دو بازی قبلی خود را در مقابل سوانزی در لیگ برتر پیروز شده است.

وین رونی در شش مسابقه قبلی خود در لیگ برتر مقابل سوانزی، روی شش گل تاثیر مستقیم داشته است. دو گل و چهار پاس گل.

کلمنت 6 بازی از 15 بازی لیگ برتری خود را روی نیمکت سوانزی پیروز شده است که بهترین آمار از نظر درصد پیروزی در میان سایر مربیان این تیم ولزی محسوب می شود.

در این فصل از لیگ برتر، هیچ ورزشگاهی به اندازه الدترافورد شاهد ثبت تساوی نبوده است. نه بار.

منچستریونایتد در صورتی که در این بازی بازنده نباشد، به رکورد ۲۵ مسابقه بدون شکست می رسد که بهترین رکورد بازی های بدون باخت برای شیاطین سرخ در لیگ جزیره محسوب می شود. یونایت در فصل 2010-2011 به رکورد 24 بازی متوالی بدون باخت رسید که در مقابل وولوز این رکورد شکسته شد.

یونایتد آخرین بار در این فصل در ۲۳ اکتبر در بازی مقابل چلسی شکست خورد، از آن مسابقه، یونایتد در ۲۴ بازی لیگ برتری، ۱۳ بار پیروز شده و ۱۱ بار به تساوی رسیده است.

1878