پیش بازی سوانزی - منچستریونایتد؛ شیاطین سرخ به دنبال تداوم شروع خوب

پیش بازی سوانزی - منچستریونایتد؛ شیاطین سرخ به دنبال تداوم شروع خوب

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستریونایتد در هفته دوم لیگ جزیره، میهمان سوانزی است.

 به گزارش وبسایت نود، هفته دوم رقابت های لیگ جزیره، با دیدار تیم های منچستریونایتد و سوانزی آغاز می شود، عصر شنبه سوانزی در ولز میزبان شیاطین سرخ صدرنشین فعلی لیگ است. تیم مورینیو در هفته اول بازی ها، مقابل وستهم به پیروزی 4-0 رسید تا در پایان هفته نخست، به صدر جدول برود. سوانزی هم در هفته نخست در خانه ساوتهمپتون به تساوی 0-0 رسید.

فصل گذشته بازی دو تیم در ورزشگاه لیبرتی با پیروزی 3-1 یونایتد پایان یافت که در ان مسابقه، زلاتان دو گل زد. بازی برگشت دو تیم با تساوی 1-1 پایان یافت که اکنون گلزنان آن مسابقه، هر دو در اورتون حضور دارند.

سوانزی برای این مسابقه، یورنته، دایر و کی سونگ یونگ را در اختیار ندارد و شرایط بریتون هم مشخص نیست. در آن سمت، تیم مورینیو مصدوم جدیدی برای این مسابقه ندارد و اگرچه شاو و یانگ آماده این بازی نیستند ولی به زودی می توانند به ترکیب تیم اضافه شوند.

آمار و اطلاعات مسابقه؛

در 12 مسابقه دو تیم در لیگ برتر، سوانزی هرگز موفق به کلین شیت نشده است. آخرین بار در سال 1982، سوانزی در لیگ برتر مقابل یونایتد موفق به ثبت کلین شیت شد.

بعد از تحمل سه شکست پیاپی مقابل سوانزی، در سه بازی اخیر دو تیم در لیگ، شیاطین سرخ دو برد و یک تساوی داشته اند.

سوانزی در هفته اول آمار بدی داشت، آن ها فقط 4 شوت به سمت دروازه حریف داشتند که هیچ یک هم درون چارچوب نبود.

منچستریونایتد در سال 2017، 12 کلین شیت در لیگ برتر داشته که بیش از هر تیم دیگری است.

مارسیال در هفته اول مقابل وستهم، در دقایق پایانی به زمین رفت و هم گل زد و هم پاس گل ارسال کرد، آخرین بار نانی در سال 2008 در بازی مقابل لیورپول، به عنوان تعویضی به زمین رفت و یک گل زد و یک پاس گل ارسال کرد.

1878