سوانزی 1 - 3 منچستر یونایتد؛ پیروزی حیاتی شیاطین سرخ با درخشش زلاتان

سوانزی 1 - 3 منچستر یونایتد؛ پیروزی حیاتی شیاطین سرخ با درخشش زلاتان

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستر یونایتد در روزی که مورینیو تغییراتی در ترکیب تیمش داده بود با ارائه یک بازی خوب و قاطعانه موفق شد به یک پیروزی مهم خارج از خانه دست یابد.

به گزارش وبسایت نود، تیم های سوانزی و منچستر یونایتد از هفته یازدهم لیگ برتر در ساعت 18:30 در ورزشگاه لیبرتی به مصاف یکدیگر رفتند.

سوانزی

فابیانسکی، رانگال، هورن، ماوسون، کینگزلی، برایتون، کی، رولج، سیگوردسون، بورخا، یورنته

منچستر یونایتد

دخیا، یانگ، جونز، روخو، دارمیان، کریک، فلاینی، ماتا، پوگبا، رونی، ابراهیموویچ

نیمکت: رومرو، بلیند، فوسو منساه، لینگارد، اشنایدرلین، مارسیال، رشفورد

لحظات حساس بازی

دقیقه 15: روی حرکت خوب رونی و ابراهیموویچ توپ به پوگبا رسید و این بازیکن از فاصله 20 متری با یک ضربه تماشایی پر قدرت دروازه سوانزی را باز کرد تا یونایتد خیلی زود از حریفش پیش بیفتد.

دقیقه 20: تیم مهمان به حملاتش ادامه داد و روی حرکت خوب رونی که توپ را به ابراهیموویچ رساند موفق شد به گل دوم خودش دست یابد. زلاتان پس از چند بازی که موقعیت های خوبی را از دست داده بود سرانجام توانست با یک گل زیبا دوباره پایش به گلزنی باز شد این گل ابراهیموویچ بیست و پنج هزارمین گلی که در لیگ برتر انگلیس زده شده محسوب می شود.

دقیقه 33: بازی خوب یونایتد ادامه پیدا کرد و این تیم بار دیگر روی همکاری رونی و زلاتان به گل رسید. ستاره سوئدی توپ را از رونی گرفت و پس از عبور از چند بازیکن سوانزی با یک ضربه دقیق دروازه این تیم را بار دیگر باز کرد.

دقیقه 68: سوانزی در یکی از معدود موقعیت های خود به گل رسید. فن در هورن با یک ضربه سر روی ضربه آزاد ارسالی سیگوردسون موفق شد یکی از گل های خورده را جبران کند.

دقیقه 76: ابراهیموویچ به خاطر خطا روی بازیکن سوانزی یک کارت زرد دریافت کرد تا 5 کارته شود و بازی حساس با آرسنال را از دست بدهد.

دقیقه 78: رونی از اشتباه بازیکن سوانزی استفاده کرد و به سمت دروازه سوانزی حمله کرد. کاپیتان یونایتد توپ را در موقعیتی عالی به ماتا رساند اما ضربه این بازیکن به تیر دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

2031