پیش بازی کروتونه – میلان؛ رویاپردازی میلان برای حضور در لیگ اروپا

پیش بازی کروتونه – میلان؛ رویاپردازی میلان برای حضور در لیگ اروپا

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم کروتونه و میلان در هفته سی و چهارم رقابت های سری آ یکشنبه ساعت 17:30 در ورزشگاه ازیو شیدا و با قضاوت لوچا بانتی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، کروتونه که تا نوزدهم مارچ سال جاری تنها 3 دیدار خود را در رقابت های سری آ با پیروزی پشت سر گذاشته بود و یکی از اصلی ترین گزینه های سقوط به سری بی شناخته می شد در یک ماه گذشته موفق شده است 3 بار به پیروزی برسد. امپولی که سقوط آزاد وحشتناکی را تجربه می کند و در حال حاضر در رتبه شانزدهم جدول قرار دارد در صورتیکه با همین روند به کارش ادامه دهد ممکن است جای خود را با کروتونه تغییر دهد تا این تیم به منطقه سقوط وارد شود، کروتونه در هفته های اخیر شرایط درخشانی داشته است و در یکی از دیدار های خود پیروزی حساس 4-1 مقابل امپولی به دست آورد.

در سوی مقابل میلان که پس از تغییر و تحولاتی که در مالکیت این تیم اتفاق افتاده است هنوز موفق به کسب پیروزی نشده است تلاش می کند امید هایش را برای کسب مجوز لیگ اروپا حفظ کند. با این وجود توقف روسونری مقابل اینتر و امپولی شرایط این تیم را برای حضور در لیگ اروپا دشوار کرده است . مونتلا در این دیدار بوناونتورا، آباته و آنتونلی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و سوسا و دی شلیه به دلیل محرومیت قادر به همراهی روسونری نیستند، علاوه بر این مونتولیوویی که به تازگی از کمند مصدومیت رهایی یافته است حضورش در این دیدار در هاله ای از ابهام قرار خواهد داشت.

دو تیم تنها 2 بار مقابل یکدیگر صف آرایی کرده اند و در هر دو دیدار میلان موفق به کسب پیروزی شده است، آخرین دیدار دو تیم مربوط به دیدار رفت سری رقابت های سری آ می شود که با حساب 2-1 به سود میلان به پایان رسید.

آمار مرتبط با این دیدار:

کروتونه در 4 دیدار آخر خود 10 امتیاز کسب کرده است و این در حالی است که این تیم در 18 دیدار خود پیش از این 4 دیدار تنها 9 امتیاز کسب کرده بود.

میلان در 5 دیدار آخر خود 102 بار دروازه رقبا را هدف  قرار داده است و 9 بار نیز به گل رسیده است.

جانلوکا لاپادولا در 8 دیدار آخری که از ابتدا به میدان رفته است موفق شده است 4 بار گلزنی کند، او بهترین آمار گلزنی بر مبنای میزان دقایق بازی در سری آ را به خود اختصاص داده است.

دیگو فالسینلی در 8 گل از 11 گل آخر کروتونه نقش مستقیم داشته است، 7 گل و یک پاس گل.

ترکیب احتمالی دو تیم:

پیش بینی وبسایت Whoscored:

1899