پیش بازی کروتونه - یوونتوس؛ رودررویی دوباره بعد از 10 سال

پیش بازی کروتونه - یوونتوس؛ رودررویی دوباره بعد از 10 سال

وبسایت رسمی برنامه نود - یوونتوس چهارشنبه شب میهمان کروتونه است.

به گزارش وبسایت نود، چهارشنبه شب دو بازی عقب افتاده هفته هجدهم سری آ برگزار می شود. میلان و یوونتوس به دلیل برگزاری بازی سوپرجام ایتالیا، در هفته هجدهم سری آ ایتالیا به میدان نرفتند و حالا باید چهارشنبه شب بازی عقب افتاده خود را انجام دهند.

یوونتوس در حالی پای به این مسابقه می گذارد که پیروزی ارزشمند در دیدار مقابل اینتر نوار موفقیت های این تیم را در خانه تداوم بخشید و تیم آلگری قدمی بلند در کورس قهرمانی برداشت. این چهارمین پیروزی پیاپی بیانکونری در بازی های اخیر بود. آن ها در مسابقات اخیرشان مقابل تیم های خوبی همچون لاتزیو، میلان و اینتر پیروز شده اند. یوونتوس در شش مسابقه قبلی اش، 5 برد را کسب کرده و فقط در مقابل فیورنتینا مغلوب شد. تیم آلگری در صورتی که بتواند در این مسابقه به پیروزی برسد (باتوجه به برد رم مقابل فیورنتینا) اختلافش را در صدر به عدد هفت می رساند.

در آن سمت میدان، کروتونه با فقط 13 امتیاز در رده نوزدهم جدول قرار گرفته است، آن ها اگرچه در هفته بیست و دوم به بردی روحیه بخش و پرگل مقابل امپولی رسیدند ولی ابتدای همین هفته در جدالی شش امتیازی بازی را 1-0 به پالرمو واگذار کردند تا یک رده در جدول سقوط کنند. کروتونه اکنون 9 امتیاز با منطقه امن فاصله دارد و کار سختی برای بقا دارد. آن ها در شش بازی گذشته شان چهار بار شکست خورده اند.

دو تیم تاکنون فقط دو بار مقابل یکدیگر قرار گرفته اند که هر دو بازی در سری ب بوده است. در فصل 2006-2007 یوونتوس و کروتونه دو بار در سری ب به مصاف هم رفتند که بازی رفت در زمین کروتونه 3-0 به سود یووه تمام شد و بازی برگشت را هم بیانکونری 5-0 برد. از آخرین دیدار دو تیم، ده سال می گذرد.

آلگری اعلام کرده در این بازی هم از سیستم 4-2-3-1 بهره خواهد برد. لمینا به این بازی نمی رسد. مارکیزیو به دلیل مصدومیت جزیی غایب است. کیلینی استراحت خواهد کرد. پیاتسا احتمالاً در ترکیب اصلی قرار می گیرد و انتظار می رود بن عطیه و بارزالی در خط دفاع به بازی گرفته شوند.

تنها غایب تیم میزبان لورنزو کریستیچ است که به دلیل محرومیت قادر نیست تیمش را در این مسابقه همراهی کند.

ترکیب احتمالی دو تیم

آمار و اطلاعات مسابقه

یوونتوس در 5 بازی از 6 مسابقه اخیرش در سری آ کلین شیت کرده است. بیانکونری در هر 5 مسابقه پیروز شد.

بیانکونری در 5 مسابقه از 6 بازی اخیرش در سری آ، هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم برنده به رختکن رفته است.

آخرین باری که یوونتوس در سری آ گل خورد، بازنده زمین مسابقه را ترک کرد.

یوونتوس هنوز در این فصل از سری آ مساوی ای را کسب نکرده است. 18 برد و 4 باخت.

1878