میلان 2 - 1 کروتونه؛ روسونری در تعقیب صدر جدول

میلان 2 - 1 کروتونه؛ روسونری در تعقیب صدر جدول

وبسایت رسمی برنامه نود - از هفته پانزدهم رقابت های سری آ، تیم میلان موفق شد در خانه از سد تیم قعرنشین کروتونه عبور کرده و موقتاً به رده دوم جدول صعود کند.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود، در هفته پانزدهم سری آ ایتالیا، تیم‌های میلان و کروتونه به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان مونتلا به یک پیروزی ارزشمند دیگر دست یافتند.

ترکیب میلان:

دوناروما؛ پالتا، رومانیولی، آباته، دی شیلیو؛ لوکاتلی، پاشالیچ، سوسا، سوسو؛ نیانگ، لاپادولا

دقایق حساس بازی:

دقیقه 7: حرکت دی شیلیو از کناره های زمین باعث شد سانتر زیبای این بازیکن به نیانگ برسد. دفع توپ مدافعان کروتونه اما توپ را به سوسا رساند تا این بازیکن با شوتی از راه دور دروازه را هدف بگیرد. ضربه وی اما با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه '26 (0-1)(دیگو فالکینلی): روی یک ضدحمله سریع از کروتونه، رادن به قلب دفاع میلان زد و سپس پاسی برای فالکینلی ارسال کرد. این بازیکن نیز به راحتی در شرایط تک به تک حساب کار را برخلاف جریان بازی 1-0 به سود میهمان کرد.

دقیقه28: سانتر زیبای آباته در محوطه جریمه به دیشیلیو رسید اما این بازیکن به طرز عجیبی ضربه خود را به بیرون دروازه زد.

دقیقه 41 (1-1)(ماریو پاشالیچ): روی کرنر میلان، پالتا توانست با سر توپ را به پاشالیچ برساند و این هافبک جوان روسونری هم به راحتی با ضربه سر گل تساوی بخش تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه 48: سانتر سوسو در تیر دوم به آباته رسید و این بازیکن هم توپ را برای لاپادولا ارسال کرد. مهاجم میلان اما درحالی که موقعیتی طلایی داشت، نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

دقیقه 53: خطای روی لاپادولا توسط داور با اعلام پنالتی همراه شد. نیانگ پشت توپ ایستاد تا اولین گلش از اواسط اکتبر را به ثمر برساند. ولی دروازه‌بان کروتونه به زیبایی این توپ را مهار کرد.

دقیقه 69: کروتونه روی یک ضدحمله سریع می‌توانست دروازه میلان را برای بار دوم باز کند. شوت مهاجم این تیم را دوناروما دفع کرد اما توپ برگشتی به روهدن رسید. ضربه این بازیکن اما در موقعیتی مناسب، به بیرون رفت.

دقیقه 77: پاس زیبای پالاشیچ در محوطه جریمه به آدریانو رسید اما ضربه این بازیکن در آخرین لحظه مهار شد.

دقیقه 84: هوندا در یک حرکت انفرادی به قلب دفاع حریف زد اما قبل از اینکه بتواند پاسش را به آدریانو برسد، ضربه اش توسط مدافعان دفع شد.

دقیقه 86 (2-1)(جیانلوکا لاپادولا): ضربه ایستگاهی ارسالی هوندا از سمت چپ با دفع ناقص مدافعان حریف داخل محوطه مقابل لاپادولا قرار گرفت تا وی با شوتی زمینی دروازه کروتونه را باز کرده و پیروزی را برای تیمش به ارمغان آورد.

ترکیب دو تیم و آمار بازی:

ویدئوی خلاصه بازی را از اینـــجا ببینید.

1405