کروتونه 2 - 1 اینتر؛ نراتزوری روی نوار ناکامی ها

کروتونه 2 - 1 اینتر؛ نراتزوری روی نوار ناکامی ها

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم از هفته سی و یکم سری آ به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش وبسایت نود، دو تیم اینتر و کروتونه در حالی در هفته سی و یکم رقابت های سری آ به مصاف یکدیگر رفتند که اینتر در هفته های اخیر نتایج ضعیفی کسب کرده بود و برای بازیابی روحیه خود نیاز مبرم به پیروزی در این دیدار داشت.

کروتونه بر خلاف انتظار خیلی زود مالکیت توپ و میدان را به دست آورد و می توانست خیلی زود به گل برسد اما روسی موفق نشد در دقیقه 3  هندانوویچ را مغلوب کند. کروتونه باز هم به حملات خود ادامه داد تا در نهایت در دقیقه 16 صاحب موقعیت گلزنی شد.

دقیقه 18:  تروتا با تکل خشن و خطای مدل و میراندا سرنگون شد تا داور اعلام پنالتی کند. فالسینلی پشت این ضربه ایستاد و موفق شد نخستین گل این دیدار را به ثمر برساند.

دقیقه 22: فالسینلی بار دیگر برای کروتونه گلزنی کرد، او با ضربه ای تماشایی از گوشه سمت راست محوطه جریمه اینتر برای بار دوم هندانوویچ را مغلوب کرد تا شاگردان پیولی کار دشوارتری داشته باشند.

در ادامه اینتر بار دیگر موقعیت های مناسبی در اختیار کروتونه قرار داد اما این بار کروتونه موفق نشد برای بار سوم به گل برسد. همچنین اینتر برای بار نخست موفق شد ضد حمله خوبی داشته باشد اما ضربه بانگا به راحتی توسط دروازه بان کروتونه مهار شد. کروتونه در اواخر نیمه نیز موقعیت های خوبی داشت، این تیم با عملکرد خارق العاده ای که داشت شرایط را برای اینتر دشوار کرده بود. رودن و مارتلا موقعیت های خوبی را از دست دادند تا این دیدار همچنان با 2 گل برتری برای کروتونه ادامه یابد.

دقیقه 45+3: آنسالدی موقعیت خارق العاده ای برای گلزنی داشت اما ضربه بو با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت در حالیکه این بازیکن اگر با دقت بیشتری عمل می کرد می توانست یکی از گل ها را جبران کند.

در نیمه نخست این دیدار کروتونه با عملکرد درخشانی که داشت موفق شد اینتر را شوکه کند و در نهایت با برتری 2-0 به رختکن برود.

پیولی نیمه دوم این دیدار با دو تعویض آغاز کرد، پالاسیو و ادر برای اینتر به میدان آمدند تا شاید شرایط این تیم را بهبود ببخشند. این تیم در نیمه دوم عملکرد بهتری داشت و موقعیت های خوبی روی دروازه حریف ایجاد کرد و در نهایت موفق شد به گل برسد.

دقیقه 65: دی آلساندرو موفق شد امیدهای اینتر را باز گردند. او روی ضربه سری که کاندروا زده بود موفق شد مسیر توپ را تغییر دهد تا شاگردان پیولی به نخستین گل خود دست یابند.

در ادامه اینتر به حملات پر دامنه خود ادامه داد و حتی در دقیقه 72 نیز موفق شد تیر دروازه حریف را به لرزه در آورد، این تیم در دقایق پایانی حملات پر دامنه ای را روی دروازه کروتونه ترتیب داد اما بی دقتی کوندوگبیا و دی آمبروسیو مانع از این شد تا این تیم به گل تساوی دست یابد. همچنین کروتونه نیز روی ضد حمله ای خطرناک می توانست خیال هوادارانش را راحت کند اما هندانوویچ مانع از این شد تا فالسینلی هت تریک کند. 6 دقیقه زمان تلف شده ای که داور برای نیمه دوم در نظر گرفت فرصت مناسبی برای انیتر بود اما این تیم هرچه زد به در بسته خورد.

در نهایت نیمه دوم این دیدار شرایی کاملا متفاوت از نیمه نخست داشت، اینتر برای جبران شکست با تمام وجود حمله کرد و در دقایق پایانی نیز حملات پر دامنه ای را روی دروازه حریف ترتیب داد اما در نهایت موفق نشد از شکست بگریزد.

خلاصه این دیدار را اینجا ببینید

1899