انریکه: دوست داشتم ما یک بازی اضافه داشتیم

انریکه: دوست داشتم ما یک بازی اضافه داشتیم

وبسایت رسمی برنامه نود - لوییز انریکه اعلام کرد حضور رئال مادرید در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری نکته مثبت و مزیتی برای بارسلونا نیست.

به گزارش وبسایت نود، بارسا پس از اینکه موفق شد در دیداری هیجان انگیز با نتیجه 3-2 در سانتیاگو برنابئو در برابر رئال مادرید به برتری برسد در حال حاضر با یک بازی بیشتر نسبت به حریف در صدر جدول لالیگا قرار دارد. همچنین بارسا به لطف نتایج بهتر رو در روی حریف این رتبه را در اختیار گرفته است. علاوه بر این ها مادریدی ها دو دیدار سخت در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را مقابل اتلتیکو مادرید پیش رو خواهند داشت تا تنها تیمی باشند که از مقام قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا دفاع کرده است با این وجود لوییز انریکه اعتقاد دارد حضور رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا و دو دیدار سخت پیش روی این تیم مزیتی برای بارسلونا نخواهد داشت، او در این خصوص در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار شاگردانش مقابل اوساسونا گفت:

نمی دانم حضور آن ها در لیگ قهرمانان اروپا برای ما بهتر است یا بدتر تنها امیدوارم با قدرت به مسیرمان ادامه دهیم. هر دو تیم از حالا تا پایان فصل شرایط سخت و دشواری خواهند داشت و احتمالا نتایجی به دست خواهد آمد که بسیاری از مردم انتظارش را نخواهند داشت. دوست داشتم برنامه مسابقات رئال مادرید، برنامه رقابتی ما بود بدین ترتیب هنوز در لیگ قهرمانان راوپا حضور داشتیم.

رئال مادرید یک دیدار عقب افتاده مقابل سلتا ویگو در خانه حریف در پیش رو دارد و در صورتیکه در این دیدار به برتری برسد با 3 امتیاز اختلاف از بارسا به صدر جدول باز می گردد. لوچو در ادامه در خصوص این مسئله افزود:

احساس نمی کنم که شانس ما برای قهرمانی بیشتر از حریف باشد، هم ما و هم رقیب دیدارهای سختی پیش رو داریم.

بارسلونا در حالی مقابل اوساسونا به میدان خواهد رفت که این تیم وضعیت خوبی در جدول لالیگا ندارد و احتمالا به عنوان یکی از تیم های سقوط کننده لالیگا را ترک خواهد کرد. با این وجود لوچو اعلام کرد بارسا نمی تواند تا پایان فصل هیچ تیمی را دست کم بگیرد:

در مقابل تیم هایی که در میانه جدول و یا در بخش انتهایی جدول قرار داشته اند شرایط سختی داشته ایم و به مشکل خورده ایم. آن ها برای هر تیمی شرایط را دشوار خواهند کرد. باید همه امتیازات ممکن را کسب کنیم. هیچ حریف آسانی نخواهیم داشت حتی اوساسونای قعر جدولی نیز ممکن است شرایط را برای ما دشوار کند.

بارسا پس از پیروزی روحیه بخشی که مقابل رئال مادرید به دست آورد با روحیه ای مضاعف به ادامه فصل خواهد پرداخت با این وجود لوچو در این خصوص افزود:

این پیروزی از نظر روانی روی عملکرد ما تاثیر خواهد گذاشت، قطعا روحیه مضاعفی به ما خواهد بخشید اما نباید فراموش کنیم که باید با ثبات به مسیرمان ادامه بدهیم.

لوچو در ادامه با حمایت از لیونل مسی و خوشحالی پس از گل حماسی اش در سانتیاگو برنابئو بار دیگر این اعجوبه آرژانتینی را بهترین بازیکن تاریخ نامید:

هیچ کس نمی تواند بگوید که بهتر از مسی است. سعی می کنم به جنبه مثبت ماجرا نگاه کنم و به همین دلیل به خودم می بالم که 3 سال مربی او بوده ام و توانسته ام اولین کسی باشم که از تماشای توانایی های خارق العاده او لذت می برم.

1899