لوییز انریکه: دیدار دشواری مقابل سوسیه داد خواهیم داشت

لوییز انریکه: دیدار دشواری مقابل سوسیه داد خواهیم داشت

وبسایت رسمی برنامه نود - بارسلونا در هفته هجدهم مسابقات لالیگا در حالی به مصاف لاس پالماس خواهد رفت که برای زنده ماندن امیدهایش برای قهرمانی در لالیگا نیاز مبرم به پیروزی دارد.

به گزارش وبسایت نود، شاگردان لوییز انریکه در حالی به مصاف لاس پالماس خواهد رفت که در همین هفته رئال مادرید باید به مصاف سویا برود، بارسا امیدوار است که بتواند از لغزش احتمالی تیم صدر نشین استفاده کند و فاصله امتیاز خود با این تیم را کاهش دهد. با این حال لوییز انریکه در خصوص دیدار یک چهارم نهایی بارسلونا در مسابقات کوپا دل ری نیز صحبت کرد، بارسا باید در این مرحله به مصاف سوسیه دادی برود که 10 سال است در خانه حریف به پیروزی نرسیده است. لوچو در خصوص آن دیدار گفت:

سوسیه داد با مربیگری اوزه‌بیو نمایش‌های خارق العاده ای دارد و سبک منحصر به فرد خود را دارند، در خانه آن‌ها خوش شانس نبوده‌ایم و نتایج خوبی کسب نکرده‌ایم. این مسابقات با مسابقات لیگ شرایط متفادتی دارد اما باید اعتراف کنم که دیدار دشواری خواهیم داشت.

لیونل مسی در 3 دیدار گذشته بارسلونا موفق شده است 3 بار از روی ضربات ایستگاهی برای بارسلونا گلزنی کند، لوچو در خصوص سوپر استار بارسلونا گفت:

در حال حاضر به نظر می‌رسد لئو نیاز به تمرین ضربات ایستگاهی ندارد، او می‌تواند از هر جایی از زمین روی ضربات ایستگاهی گلزنی کند. او از هر سمت از زمین، با هر زاویه از دروازه و هر فاصله‌ای این توانایی را دارد تا از روی این ضربات گلزنی کند.

1899