انریکه: باید در تمامی دیدارهایی که داریم به پیروزی برسیم؛ ویارئال یکی از سخت ترین رقبای حاضر در لالیگا است

انریکه: باید در تمامی دیدارهایی که داریم به پیروزی برسیم؛ ویارئال یکی از سخت ترین رقبای حاضر در لالیگا است

وبسایت رسمی برنامه نود - لوییز انریکه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار بارسلونا و ویارئال اعلام کرد کاتالان ها باید همه دیدارهای پیش روی خود را با پیروزی پشت سر بگذارند.

به گزارش وبسایت نود، بارسلونا که با یک بازی بیشتر و امتیازی برابر با رئال مادرید در صدر جدول لالیگا قرار دارد در هفته سی و ششم این رقابت ها به مصاف ویارئال خواهد رفت. این دیدار تقابل بین بهترین خط حمله لالیگا و دومین خط دفاع این رقابت ها خواهد بود. با این وجود لوییز انریکه در مصاحبه مطبوعاتی پیش از این دیدار به شاگردانش هشدار داد که زیر دریایی های زرد این توانایی را دارند که برای هر تیمی شرایط را سخت کنند:

آن ها یکی از سخت ترین رقبای حاضر در لالیگا هستند و این توانایی را دارند تا شرایط را برای هر تیمی سخت کنند، اگر به نتایج آن ها دقت کنیم متوجه خواهیم شد که آن ها می توانند کارهای بزرگی انجام دهند. آن ها دفاع مستحکم و قدرتمندی دارند و به شکلی کاملا سازماندهی شده به میدان می روند و می توانند روی ضد حملات به هر تیمی ضربه بزنند. باید سعی کنیم آن ها را به خوبی پرس کنیم و اجاز ندهیم مالکیت توپ و میدان را در اختیار بگیرند. ما سعی خواهیم کرد تا همانند دیدار رفت مقابل آن ها صف آرایی کنیم. در آن دیدار مستحق پیروزی بودیم اما به آنچه استحقاق داشتیم نرسیدیم.

وی در ادامه در خصوص این دیدار افزود:

باید به خوبی دفاع کنیم و هیچ اشتباهی را در خط دفاعی نداشته باشیم تا ویارئال فرصت گلزنی نداشته باشد. آن ها خط حمله قدرتمندی دارند و مربی بزرگی در کنار ان ها حضور دارد.

آندرس اینیستا به دلیل مصدومیت دربی کاتالونیا را از دست داد اما سه شنبه به تمرین بارسا بازگشت و می تواند مقابل ویارئال به میدان برود، لوچو در ادامه در خصوص کاپیتان بارسا افزود:

آندرس دو روز گذشته در تمرین شرایط خوبی داشته است و در فرم مناسبی قرار دارد. او کاملا آماده نبرد مقابل ویارئال خواهد بود.

بارسا باید همه دیدارهای پیش روی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد و امیدوار باشد تا رئال مادرید مقابل یکی از رقبایش شکست بخورد تا بتواند به قهرمانی لالیگا برسد با این وجود لوچو در خصوص دیدارهای پیش روی بارسا افزود:

به دیدارهای پیش رو فکر می کنیم اما خودمان را گول نمی زنیم، در حال حاضر تنها به دیدار مقابل ویارئال فکر می کنیم چرا که آن ها اولین رقیب پیش روی ما هستند، با این وجود باید همه دیدارهای پیش رویمان را با پیروزی پشت سر بگذاریم و منتظر لغزش رقبا باشیم.

رئال مادرید با پیروزی که مقابل اتلتیکو مادرید به دست آورد تا حدی خودش را در فینال این رقابت ها می بیند، با این وجود لوچو در خصوص وضعیت این تیم افزود:

نتیجه آن ها نشان می دهد که آن ها رقیب قدرتمندی هستند اما کورکورانه خواهد بود اگر بخواهیم تنها به عملکرد آن ها در لیگ قهرمانان اروپا توجه کنیم، بهتر است به قهرمان سال های اخیر لالیگا هم توجه کنیم تا وضعیت را بهتر درک کنیم.

1899