انریکه: از هر جهت مستحق پیروزی بودیم؛ نیمار با تفسیری عجیب از قوانین داوری اخراج شد

انریکه: از هر جهت مستحق پیروزی بودیم؛ نیمار با تفسیری عجیب از قوانین داوری اخراج شد

وبسایت رسمی برنامه نود - بارسلونا با شکست دور از انتظاری که مقابل مالاگا داشت شرایطش برای ادامه لیگ را دشوارتر از پیش ساخت.

به گزارش وبسایت نود، بارسلونا که با تساوی رئال مادرید و اتلتیکو مادرید این فرصت را داشت تا با پیروزی مقابل مالاگا به صدر جدول لالیگا باز گردد با نمایشی ضعیف از صدر جدول دورتر شد تا همه چیز در ادامه فصل در اختیار رئال مادرید قرار بگیرد. لوییز انریکه با ابراز نا رضایتی از نتیجه این دیدار در کنفرانس مطبوعاتی پس از این دیدار گفت:

به خوبی می دانستیم که نبرد سختی در پیش رو خواهیم داشت، با انگیزه کافی مقابل حریف به میدان رفتیم. در نیمه نخست موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتیم اما فرصت سوزی های زیادی انجام دادیم. تلاش بسیاری انجام دادیم و به 3 امتیاز این دیدار احتیاج مبرم داشتیم اما در نهایت نتیجه ای غیر منصفانه را به دست آوردیم. در این دیدار مستحق پیروزی بودیم و شکی نیست که موقعیتی فوق العاده داشتیم تا شرایط لیگ را در دستانمان بگیریم اما از این موقعیت استفاده نکردیم اما هنوز در دیدارهای پیش رو می توانیم به صدر جدول بازگردیم.

در نیمه دوم این دیدار در شرایطی که بازی با نتیجه 1-0 به سود مالاگا در جریان بود مدافعین مالاگا در داخل محوطه جریمه روبرتو را سرنگون کردند اما داور این دیدار رای به ضربه آزاد به سود بارسلونا داد، لوچو در ادامه با اشاره به عملکرد شاگردانش در این دیدار از عملکرد داور این دیدار انتقاد کرد:

امروز می توانست روز ویژه ای برای ما باشد. در نیمه دوم خوب کار کردیم، اینیستا و روبرتو شرایط ما را بهبود بخشیدند. موقعیت های مسلّم گلزنی داشتیم که از آن ها استفاده نکردیم، کاملا مستحق پیروزی در این دیدار بودیم و دلیلی برای سرزنش بازیکنانم نمی بینم، همچنین پنالتی واضحی داشتیم که نمی دانم داور چگونه آن را اعلام نکرد.

نیمار در نیمه نخست به دلیل بستن بند کفش هایش مقابل ضربه آزاد حریف از سوی داور مستحق دریافت کارت زرد شناخته شد. لوچو ضمن اشاره به کارت زرد نخست نیمار در ادامه با تاکید بر این نکته که داور این دیدار خطاهای بازیکنان مالاگا را با مهربانی بدون پاسخ باقی می گذاشت و در سوی مقابل بازیکنان زیادی از بارسلونا را با کارت زرد روبرو کرد، در خصوص قضاوت خیل مانزانو افزود:

احساس می کنم که در برخی از دیدارها باید با هوشیاری کامل به میدان برویم. برخوردهای خشن و خطاهای واضح بازیکنان مالاگا با کارت زردی همراه نمی شد اما خنده دار بود که نیمار بخاطر بستن بند کفش خود مستحق دریافت کارت زرد شناخته شد...

با این وجود لوچو در جواب به این سوال که آیا قضاوت خیل مانزانو را بحث بر انگیز می داند افزود؟

نمی دانم، در این خصوص جوابی ندارم.

بارسلونا چهارشنبه باید در شهر تورین به مصاف یوونتوس برود و دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را مقابل این تیم برگزار کند، لوچو در ادامه در خصوص تاثیر احتمالی این شکست در دیدار پیش روی کاتالان ها افزود:

در خصوص آینده نظری ندارم، در رقابت هایی متفاوت از لالیگا به مصاف یووه خواهیم رفت. این را می دانم که در این دیدار تا آخرین دقیقه مبارزه کردیم اما در نهایت نتیجه ای که استحقاقش را داشتیم به دست نیاوردیم و نتیجه غیر منصفانه را کسب کردیم. در این دیدار مستحق پیروزی بودیم.

1899