رویانیان: امیدوارم بعضی ها از قهرمانی پرسپولیس سواستفاده نکنند

رویانیان: امیدوارم بعضی ها از قهرمانی پرسپولیس سواستفاده نکنند

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: امیدوارم بعضی ها که تا دیروز صدایی از آنها در نمی آمد از قهرمانی پرسپولیس سواستفاده نکرده و در خانواده پرسپولیس دعوا درست نکنند.

محمد رویانیان در گفت و گو با کاپ، درباره قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس پس از یک دهه گفت: به خانواده بزرگ پرسپولیس و جامعه فوتبال این قهرمانی را تبریک می گویم. پرسپولیس در مرتبه اول پرسپولیس این قهرمانی را مدیون هواداران خود است که در طی مسیر یک فصل سخت و پرفراز و نشیب در همه مقاطع زمانی هم حمایت مادی و هم حمایت معنوی از تیم خود کردند. در واقع سرمایه واقعی پرسپولیس این هواداران هستند.

وی افزود: در مرتبه دوم این قهرمانی را به مسئولان باشگاه، مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و بویژه شخص برانکو و همچنین بازیکنان باغیرت تیم تبریک می گویم.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: امیدوارم بعضی ها که تا دیروز صدایی از آنها در نمی آمد از این قهرمانی سواستفاده نکرده و خود را صاحب آن ندانند و فقط مثل یک هوادار شادی کنند و خوشحال باشند. بهتر است حرف های تفرقه برانگیز نزده و در خانواده پرسپولیس دعوا درست نکنند و همانطور که گفتم فقط مثل یک هوادار از قهرمانی پرسپولیس لذت ببرند.

رویانیان تاکید کرد: هنوز کار پرسپولیس در این فصل تمام نشده و این تیم 2 بازی حساس دیگر در آسیا بویژه مقابل الهلال عربستان دارد و در مقطع زمانی فعلی این تیم پیش از گذشته نیاز به آرامش، پشتیبانی و حمایت دارد تا ضمن صعود از گروه خود همچون لیگ در آسیا هم به موفقیت برسد. من به موفقیت پرسپولیس در آسیا خیلی امیدوارم.