جنگ زرد و قرمز، دوباره آغاز شد؛ این قسمت: واکنش سپاهان به صحبتهای رویانیان

جنگ زرد و قرمز، دوباره آغاز شد؛ این قسمت: واکنش سپاهان به صحبتهای رویانیان

پایگاه خبری فوتبالی- سپاهان و پرسپولیس می‌توانند حتی به خاطر مسائل چندین سال گذشته هم وارد دعوای جدیدی بشوند!

به گزارش فوتبالی، اگر زمانی استقلال و پرسپولیس حریفان و رقیبانی بودند که در هر جا و هر مکان و هر زمانی با همدیگر مشکل داشتند سال‌هاست که پرسپولیس در این جنگ یک حریف دیگر حالا سنتی دیگر هم پیدا کرده و آن هم سپاهان است. 

در سال‌های اخیر بازی‌ها و جنجال‌های پرسپولیس و سپاهان بسیار بیشتر و داغتر از استقلال بوده و جالب اینکه بخش زیادی از این جنجال‌ها و درگیری‌ها حتی خارج از زمین مسابقه بوده است. 

آخرین درگیری بین این دو تیم با مصاحبه‌ای از رویانیان، مدیرعامل اسبق پرسپولیس آغاز شده است. رویانیان در مصاحبه‌ای به هزینه‌های بی‌حساب و کتاب سپاهان در زمان مدیریت خودش اشاره کرده و همین صحبت‌ها برای آغاز یک جنگ کلامی میان پرسپولیس و سپاهان کافی بود.

رویانیان در بخشی از حرف‌هایش گفته بود:" ما و استقلال چون در چشم بودیم دیده شدیم. همان موقع فرض بفرمایید مثلا ما با یک جا قرارداد داشتیم. فرض کنید ۴۰۰هزار دلار برای بازیکن خارجی داشتیم آن‌ها ۶۰۰هزار دلار می‌دادند. یا ریالی مثلا فرض کن ما یک قراردادی داشتیم ۷۰۰میلیون آن‌ها یک میلیارد می‌دادند. "

صحبتهای رویانیان، از طرف باشگاه اصفهانی بدون واکنش نماند و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان انتشار توییتی، نوشته است:" اهالی غیرموقتی فوتبال می‌دانند زمان آقای رویانیان، گران‌ترین تیم ایران با با مدیریت ایشان بسته شد. هر چند نمی‌دانیم این اعداد به استثنای خودروهای لوکس وادراتی بود یا خیر؟ شاید فشارهای بعد از افشاگری دیرهنگام ماجرای آب‌های آلوده و اقرار به تقصیر به عوامل خودی در این اظهار نظر بی‌تاثیر نیست."

4326