توضیح رویانیان درباره جنجال خودروهای لوکس برای بازیکنان پرسپولیس

توضیح رویانیان درباره جنجال خودروهای لوکس برای بازیکنان پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل اسبق پرسپولیس، برای چندمین بار درباره ماجرای جنجالی خودروهای اهدایی او به بازیکنان این تیم توضیح داد.

به گزارش فوتبالی، در زمان مدیریت محمد رویانیان در پرسپولیس، این بحث مطرح شده که با او با اهدای حواله خودرو به برخی بازیکنان، آنها را به عقد قرارداد با پرسپولیس ترغیب کرده است. موضوعی که سوژه انتقادهای زیادی از مدیرعامل وقت پرسپولیس شد.

رویانیان که طی این سالها، بارها و بارها درباره این مساله صحبت کرده، در جدیدترین مصاحبه‌اش، دوباره از خودش دفاع کرده و گفته است:" من نه پورشه نه بنز به هیچ بازیکنی ندادم و اهل این کارها هم نبودم.10 تا 12 تا هوندا سیویک خریدیم که آن زمان 100 تا 150 میلیون بود. من نصف پولش را که 700 میلیون بود پرداخت کردم. بقیه را چک دادیم و به جای پول به بازیکنان این ماشین‌ها را دادیم. اولین قسط چکش پرداخت نشد، صاحب ماشین شکایت کرد و اجازه نداد ماشین ها شماره شود. این شد جریان ماشین‌ها که همه جا پر کردند و آبروی ما را بردند. من ماشین‌ها را آخر شماره کردم و آن پول را آخر از ما گرفتند.هم ماشین‌ها را دادیم و هم آبرویمان را بردند، این مدل هم خود بازیکنان خواستند، نه من، خودشان انتخاب کردند و آقای شیرینی برای آنها خریداری کرد."

1984