انریکه: برای قهرمانی تا پایان مبارزه خواهیم کرد؛ مقابل یوونتوس اشتباهی نداشتم

انریکه: برای قهرمانی تا پایان مبارزه خواهیم کرد؛ مقابل یوونتوس اشتباهی نداشتم

وبسایت رسمی برنامه نود - لوییز انریکه در کنفرانس خبری پیش از دیدار بارسلونا و سوسیه داد از هواداران این تیم خواست تا به حمایت خود از بارسلونا ادامه دهند.

به گزارش وبسایت نود، بارسلونا که هفته سختی را پشت سر گذاشت و دو باخت پیاپی را تجربه کرد این فرصت را دارد تا با پیروزی مقابل سوسیه داد در دیداری خانگی به روند پیروزی های باز گردد هر چند که لوییز انریکه سوسیه داد را یکی از سخت ترین رقبای حاضر در لالیگا نامید. او در این خصوص در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار گفت:

مقابل حریفی سر سخت به میدان خواهیم رفت و تلاش خواهیم کرد تا در هفته های پایانی لالیگا به نتیجه دلخواه خود دست یابیم. سوسیه داد حریفی است که وقتی صاحب توپ است کار را برای حریف دشوار می کند. برای این دیدار به خوبی آماده شده ایم و احساس می کنم می توانیم نتیجه خوب و روحیه بخشی از این دیدار کسب کنیم. نا امید نخواهیم شد و برای قهرمانی تا ثانیه های پایانی تمامی مسابقات مبارزه خواهیم کرد. می خواهیم همچنان برای قهرمانی در لالیگا شانس داشته باشیم و پیروزی مقابل سوسیه داد نقطه آغازی برای حرکت به سوی قهرمانی در لالیگا خواهد بود.

بارسلونا که با ارائه نمایش های ضعیف در دو دیدار هفته گذشته مقابل مالاگا و یوونتوس شکست خورد در حال حاضر برای ادامه حضور در لیگ قهرمانان اروپا نیز دچار مشکل شده است. انریکه در ادامه در خصوص اینکه وی مسئول نتایج ضعیف بارسا بوده است و این تیم در حال کاهش دادن اشتباهات خود است افزود:

مسئول اصلی این نتایج من هستم. من مربی تیم هستم و اتخاذ تصمیمات بر عهده من است بنابراین مسئولیت این شکست ها با من است اما در خصوص دیدار تورین اشتباهی در کار خود نمی بینیم. شرایط خاصی وجود دارد که افراد حرفه ای اطلاع دارند چگونه این شرایط را تغییر دهند با این وجود علاقه ای به بازگو کردن این مسائل ندارم. برای از بین بردن مشکلات تیم تمرین بسیاری داشته ایم و مطمئن هستم که تیم عکس العمل خوبی نشان خواهد داد. کسب 3 امتیاز در این دیدار روحیه فوق العاده ای برای ادامه مسیر به ما می دهد.

لوچو در ادامه اعلام کرد این صحبت ها به معنای انتقاد از بازیکنان بارسلونا نیست. او در ادامه در خصوص دیدار بارسلونا و یوونتوس افزود:

قبل از بازی در خصوص قدرت یووه به تیم هشدار داده بودم و احساس می کنم در آن دیدار اشتباهی متوجه من نیست. با این وجود من مربی تیم هستم و همه بازیکنان این فرصت را دارند تا اگر انتقادی دارند به خود من بگویند. باید بگویم برای بازگشت به این رقابت ها هنوز شانس داریم و از نظر تعداد گل نسبت به دیدار مقابل پاریسن ژرمن به تعدا گل کمتری احتیاج داریم.

وی در ادامه در خصوص اینکه هواداران بارسلونا نقش مهمی برای بازگرداندن روحیه به این تیم دارند افزود:

بخشی در نیوکمپ وجود دارد که در آن بخش همه هواداران به تشویق تیم مشغول می شوند و تا پایان فصل به حمایت خود ادامه می دهند. آن ها برای بازیکنان سوت نمی زنند و تا پایان فصل انتقاد نمی کنند. آن ها نقش مهمی برای باز گرداند روحیه از دست رفته تیم دارند.

1899