ذوالفقاری: استقلالی ها نان بازوی خود را بخورند/ از عبداللهی بعید بود

ذوالفقاری: استقلالی ها نان بازوی خود را بخورند/ از عبداللهی بعید بود

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: انگار مسایل پشت پرده دست از سر تیم ما بر نمی دارد!

ایوب ذوالفقاری در گفت و گو با کاپ درباره شراطی این روزهای تراکتورسازی اظهار داشت: به هر حال باخت اخیر برای ما تلخ بود اما نباید حقایق را نادیده بگیریم. بعد از اتفاقاتی که در نیم فصل رخ داد دست کادر فنی ما بسته شد و حتی بازیکنان جوانی نیز بودند که به دلیل محرومیت باشگاه ار نقل و انتقالات نتوانستیم از آن نفرات استفاده کنیم. با تمام این مشکلات تیم ما نتایج خوبی گرفته و در جدول رده بندی لیگ برتر همواره مدعی بودیم و در جام حذفی هم که فینالیست هستیم.

وی در ادامه افزود: نمی دانم چرا چند سال است که یکسری مسایل عجیب برای این تایم درست می شود و درست وقتی که می خواهیم برای قهرمانی خیز برداریم دچار این مشکلات می شویم. انگار یکسری دست های پشت پرده نمی خواهند دست از سر ما بردارند.برای من که با این تیم زندگی کرده ام این یک سوال بزرگ است. چرا کسی زودتر به ما خبر نداد که بازیکنان مان محروم هستند تا حداقل نفرات دیگری را از دست ندهیم؟ این مسائل برای مردم هم سوال است.

سرپرست تراکتورسازی درباره جنجال سازی های جاسم کرار و این موضوع که گفته دیگر در ایران بازی نمی کند گفت: خودش می داند چکار کرده که حالا دیگر نمی خواهد در ایران بازی کند. او نباید تماشاگران را تحریک می کرد و من از او ناراحتم.دیروز هم آمد و تمرین نکرد و رفت. گفت دیگر تمرین نمی کند. من هم نامه ای به باشگاه زدم و حالا کمیته انضباطی باشگاه درباره او تصمیم خواهد گرفت.

ذوالفقاری درباره این موضوع که ادینهو هم قصد رفتن از فوتبال ایران را دارد گفت: فصل که تمام شود می تواند تصمیم بگیرد. البته از نظر ما ادینهو با بازیکن قبل فاصله دارد و گرچه تلاشش را می کند اما هر بازیکنی بهتر از دیگران شرایط خودش را می داند. من واقعا نمی دانم که چه اتفاقی افتاد که امسال ادینهو آن بازیکن سابق نشد.

ذو الفقاری در پایان به انتقاد از باشگاه استقلال پرداخت و گفت: من برای آقای نصرالله عبداللهی احترام قائل هستم اما از ایشان بعید بود که بگوید افرادی که در بازی استقلال و گسترش فحاشی کرده اند تراکتوری بوده اند. یعنی هر تماشاگری قرمز بپوشد تراکتوری است؟  استقلالی ها نان بازوی خودشان را بخورند و تلاش نکنند که با این حرفها تماشاگران تراکتورسازی را محروم کنند.چطور وقتی آنها در کورس نبودند و نتیجه نمی گرفتند این حرفها را نمی زدند و حالا یادشان افتاده که اینگونه صحبت کنند؟ چرا وقتی در تهران ما جوانمردانه بازی کردیم و بازی را بردیم اما تماشاگران آنها به سرمربی ما توهین کردند آقایان سکوت کردند و این حرفها نبود؟